خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار پایتخت:

کارنامه عملکرد ۱۲۴ شهردار ناحیه تهران صادر شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۹۲۷

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از صدور کارنامه ارزیابی عملکرد ۱۲۴ شهردار نواحی سراسر پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر پیگیری تذکرات اعضای شورای شهر تهران توسط شهرداری و پاسخ‌دهی به این تذکرات، گفت: شهردار تهران همواره بر لزوم پاسخ‌دهی به تذکرات اعضای محترم شورا توسط شهرداری تاکید کرده‌اند و اخیرا نیز تاکید کردند که باید ظرفیت پاسخگویی به پرسش‌ها و تذکرات اعضای شورا در معاونت‌ها ایجاد شود.

 معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به برگزاری جلسه روز وزیر کشور با شهرداران تمام شهرهای کشور گفت: در جلسه دیروز اغلب شهرداران به شدت نسبت به برنامه هفتم توسعه انتقاد داشتند و اذعان آنها بر این بود که اگر آقای زاکانی در هیات دولت حضور نداشت، به همین میزان اصلاح نیز در خصوص موضوع مدیریت یکپارچه شهری در برنامه هفتم صورت نمی‌گرفت.

وی در پاسخ به سوالی درباره روند انتصابات در شهرداری تهران با توجه به یک ساله بودن احکام مدیران ارشد شهرداری اظهار داشت: ارزیابی جدید برای صدور احکام مدیران ارشد شهرداری و شهرداران مناطق توسط شهردار تهران هنوز آغاز نشده است و ما درباره انتصاباتی که احیانا ممکن است در شهرداری تهران انجام شود، معتقدیم که گمانه‌زنی‌ها باعث کند شدن روند پرشتاب فعالیت در ستاد ‌و مناطق شهرداری می‌شود.

باقری در همین راستا تاکید کرد: وقتی دوره یک ساله مدیران به اتمام برسد، ارزیابی شاخص‌ها آغاز خواهد شد و بر آن اساس احکام مربوط به سال جدید برای مدیران ستاد و مناطق شهرداری تهران صادر می‌شود. اما در حال حاضر همه مدیران با قدرت در جایگاه خود مشغول به کار هستند.

معاون شهردار تهران ادامه داد: در حال حاضر کارنامه عملکرد ۱۲۴ شهردار ناحیه سراسر شهر تهران براساس ارزیابی عملکرد آنها و در نظر گرفتن شاخص فعالیت‌های نواحی در حوزه خدمات شهری، نگهداشت شهر، امور فنی و عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک، مسائل فرهنگی و اجتماعی و میزان رضایتمندی شهروندان در حوزه‌های مختلف صادر شده و برای تمام شهرداران نواحی، نمره و رتبه خاصی مشخص شده است.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان این که گزینه‌های مختلفی برای انتصاب در سمت معاونت فنی و عمرانی شهرداری در دست بررسی است، عنوان کرد: در کم‌حاشیه‌ترین شرایط ممکن، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران انتخاب خواهد شد. البته با حضور آقای شعبانی قراردادهای لازم برای سال جدید منعقد شده است تا ضربه‌ای به روند اقدامات این معاونت وارد نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز