خبرگزاری کار ایران

توضیح معاون شهردار درباره تبدیل وضعیت ایثارگران در شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۴۸۵

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران درباره تبدیل وضعیت ایثارگران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران درباره تبدیل وضعیت ایثارگران گفت: تمام موضوعات درباره ایثارگران رسانه ای می شود. در ابتدا باید بگویم که عملکرد شهرداری درباره تبدیل وضعیت ایثارگران بسیار خوب بوده است و تاکنون ۳۲۰۰ نفر تبدیل وضعیت شده اند یعنی از هر وضعیتی که داشتند یا رسمی و یا قرارداد دائم شده اند.

وی ادامه داد: درباره تمام کسانی که در هادیان شهر و خدمات اداری شهر فعالیت می‌کنند ۹۷ درصد مشمولان تبدیل وضعیت شده اند ۳ درصد مدرک نداده اند و مطالبه ای ندارند.

وی درباره نیروهای حجمی گفت: درباره نیروهای حجمی بانک اطلاعاتی قوی نداریم و قرار شد مشمولان خود اظهاری کنند که ۴۵۰۰ نفر خود اظهاری کرده و ۲۵۰۰ نفر مدرک ارائه کرده اند و بعد از بررسی پرونده ۱۱۰۰ نفر برای گزینش ارسال شده است تا روز گذشته ۳۲۰ نفر از نیروهای حجمی حکم صادر شده است.

باقری تصریح کرد: تمام مشکل ما در مورد شرکت خودرو سرویس و پیمانکاران پسماند است ما در پیمانکاران خودرو سرویس شهر نمی توانیم کار کنیم چراکه دیوان این حکم را داده است. اما هر وقت بتوانیم رای دیوان را تغییر دهیم برای این افراد هم اقدام می کنیم خود همکاران خودرو سرویس از دیوان حکم گرفتند و این مشکل را ایجاد کردند.

وی درباره نیروهای حجمی پیمانکاران پسماند گفت: پیمانکاران پسماند ۱۲۰ نفر هستند که خود اظهاری هم کرده اند. اما قراردادشان دارای ابهام است و باید حل شود ما اگر این ابهام‌ حل شود این دوستان را هم تبدیل وضعیت می‌کنیم ولو اینکه امسال هم تمام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز