خبرگزاری کار ایران

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور هشدار داد:

مسافران از جابه‌جایی بسته‌های افراد ناشناس پرهیز کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۳۷۵

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور ضمن ارائه هشدار به مسافران قطارها گفت: مسافران از جابه‌جایی بسته‌های افراد ناشناس خودداری کنند، چراکه پلیس راه‌آهن در صورت کشف هرگونه اشیا و وسایل ممنوعه و غیرمجاز برابر مقررات با فرد حمل‌کننده برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حشمت‌الله ملکی  از کشف ۱۱ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط پلیس راه‌آهن یزد خبر داد گفت: مأموران پلیس راه‌آهن یزد با بهره‌گیری از منابع خبری از ورود یک دستگاه خودروی سواری مبنی بر حمل و جابه‌جایی مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی پلیس راه آهن یزد مطلع شدند.

وی افزود: با تشکیل تیم عملیاتی و انجام اقدامات اطلاعاتی و همچنین هماهنگی با فرمانده انتظامی شهرستان بافق و مرجع قضایی، خودروی مورد نظر که به سمت ایستگاه راه‌آهن اضطراری ۲۶ در حال حرکت بود، شناسایی و متوقف شد.

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور تصریح کرد: مأموران پلیس راه آهن یزد در بازرسی از داخل خودرو مقدار ۱۱ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند و متهم را به همراه مواد مکشوفه و خودرو پس از تشکیل پرونده قضایی، جهت سیر مراحل قانونی در اختیار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار دادند.

ملکی در پایان با توصیه به مسافرانی که راه‌آهن و قطار را به عنوان وسیله سفر خود انتخاب می‌کنند، تصریح کرد: مبارزه جدی با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس راه‌آهن پلیس پیشگیری فراجا بوده و مسافران از جابه‌جایی بسته‌های افراد ناشناس خودداری کنند، چراکه پلیس راه‌آهن در صورت کشف هرگونه اشیا و وسایل ممنوعه و غیرمجاز برابر مقررات با فرد حمل‌کننده برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز