خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا به دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۱۰۲

در پی انتصاب علی اکبر احمدیان به سمت دبیری شورای عالی امنیت ملی کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا خطاب به دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی کشور به شرح زیر است: 

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

مدیریت افتخار بزرگی است که پروردگار متعال آن را برعهده کسانی قرار داده که با عمل خالصانه خویش در مسیر خشنودی و رضایت مردم گام برمی‌دارند.

حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)

دبیر محترم شورای عالی امنیت ملی

برادر بزرگوار سردار دریادار پاسدار دکتر علی‌اکبر احمدیان (دام عزه)

سلام علیکم

مسئولیت‌ها در نظام اسلامی برای مردان مؤمن و مجاهد، میدان خدمت و عرصه مجاهدت برای حفظ و تعالی ارزش‌هایی است که شهیدان والا مقام خون‌های پاک و مقدس خویش را در راه آن تقدیم نموده‌اند.

اینجانب انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی که از مدیران جهادی و ارزشی و باسابقه کشور هستید، تبریک عرض می‌نمایم . امیدوارم در دوران مسئولیت شما، شورای عالی امنیت ملی با مدیریت جهادی و خستگی‌ناپذیر با ایجاد هماهنگی دقیق و به موقع فعالیت‌های سیاسی، اطلاعاتی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در راستای تدابیر دفاعی – امنیتی و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات مادی و معنوی کشور برای مقابله با تهدیدهای داخلی و خارجی و اجرای رهنمودها و منویات مقام عظمای ولایت (مد ظله العالی) در حوزه وظایف آن شورای محترم بیش از پیش کوشا بوده و کارنامه درخشانی از خدمت به نظام مقدس اسلامی را برای خود در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت نمایید.

سلامتی و دوام توفیقات شما و سایر همکارانتان را تحت توجهات حضرت ولیعصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و رهبری حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سید علیرضا ادیانی»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز