خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران اعلام کرد:

درخواست امداد در تونل‌های شهری از طریق شماره ۸۷۵۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۱۸۴

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: شهروندان در صورت نقص فنی یا تصادف و زمین خوردن موتورسوار در تونل‌های شهری می‌توانند با شماره ۸۷۵۰۰ تماس بگیرند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت کنترل ترافیک تهران، مسعود طبیبی ضمن اعلام این خبر گفت: شهروندان در صورت نقص فنی و یا تصادف از طریق تماس با شماره ۸۷۵۰۰ و شماره‌گیری داخلی یک می‌توانند درخواست امداد خود را ثبت کنند. 

وی افزود: ارائه خدمات امدادی برای خروج خودروها در تونل‌های شهری به صورت رایگان بوده و در ازای ارائه خدمات هیچ هزینه‌ای از شهروندان دریافت نمی‌شود.

طبیبی با بیان این که وظیفه اصلی شرکت کنترل ترافیک فراهم‌آوری استفاده بهینه از ظرفیت موجود شبکه معابر با استفاده از سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل است و شناسایی سریع گلوگاه‌های ترافیکی و رفع آن‌ها مهمترین اقدام شرکت کنترل ترافیک تهران و مراکز پایش ترافیکی وابسته در شهرداری تهران به حساب می‌آید، در مورد خدمات قابل ارائه به شهروندان گفت: بعد از رسیدن خودروی امداد به محل، ابتدا ایمن‌سازی جهت جلوگیری از حوادث ثانویه صورت می‌گیرد و با رعایت استانداردهای ایمنی، خودرو یا خودروهای نیازمند به امداد از خطوط حرکتی به خط اضطرار و سپس به نقطه امن در خارج از تونل منتقل می‌شود، در این بین ارتباطات لازم بین امدادگر و کارشناسان مراکز کنترل و پایش ترافیکی جهت دریافت اطلاعات لازم تا پایان رخداد برقرار است.

وی با بیان این که عوامل امداد به عنوان بازوی اجرایی مرکز کنترل و نیرویی که آموزش تخصصی امدادرسانی دیده و با دارا بودن تجهیزات تخصصی، در کمترین زمان ممکن به عنوان اولین ارگان در محل حادثه و رخدادها در تونل حاضر هستند، افزود: در صورت لزوم و استعلام از راننده یا راکب وسیله متوقف شده با دیگر عوامل مورد نیاز مانند راهور و اورژانس هماهنگی لازم به عمل می‌آید.

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران با تاکید بر این که خدمات ارائه شده، شامل تعمیرات خودرو نیست و تماما به صورت رایگان صورت می‌پذیرد، یادآور شد: شهروندان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۸۷۵۰۰، از خدمات دیگری همچون اعلام اختلال و یا خرابی چراغ‌های راهنمایی هوشمند (داخلی شماره ۲)، مسیریابی، اطلاع از آخرین تغییرات ساعت و محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا، وضعیت انسداد تونل‌های شهری و استعلام وضعیت ترافیک بزرگراه‌ها (داخلی شماره ۳) مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز