خبرگزاری کار ایران

اتصال بیمارستان امام خمینی به مترو برای شرایط بحرانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۸۴۷

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اتصال خط ۷ مترو تهران به بیمارستان امام خمینی(ره) برای انتقال مجروحین و مصدومان در زمان بحران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، علی نصیری گفت: در این خصوص صبح امروز جلسه کارگاهی با حضور شهردار منطقه ۶، مسئولان شرکت مترو ، معاون پدافند غیرعامل سازمان مدیریت بحران تهران، نماینده دانشگاه علوم پزشکی تهران و نماینده مجتمع درمانی امام خمینی (ره) برگزار شد.

وی با تاکید بر لزوم دسترسی به حمل و نقل ریلی در شرایط بحرانی برای انتقال مجروحین و مصدومان به مراکز درمانی و حساس گفت: رمپ دسترسی خط ۷ مترو به داخل بیمارستان امام خمینی (ره) برای انتقال مجروحین و مصدومین از قطار به آمبولانس و از طریق آمبولانس به بیمارستان امام خمینی احداث می شود.

 وی افزود: بر این اساس مقرر شد در طی سال جاری اعتبارات توسط شرکت مترو تامین شود و منابع مالی و نقدینگی از طریق شهرداری منطقه ۶ تامین گردد.

نصیری افزود: علاوه بر بهره برداری از خطوط زمینی و هوایی برای انتقال مجروحین و مصدومان به مراکز درمانی در شرایط بحرانی استفاده  از خطوط مترویی که نزدیک مراکز درمانی هستند نیز امری ضروری است.

وی عنوان کرد: برگزاری جلسات هماهنگی با کارگروه های تخصصی مدیریت بحران برای چگونگی بهره برداری از سایر خطوط مترو که نزدیک مراکز درمانی هستند با همکاری وزارت بهداشت و شهرداری های مناطق حائز اهمیت است.

نصیری با بیان اینکه"اتصال مراکز بیمارستانی مهم به خطوط مترو" برای افزایش توان در زمان بروز بحران های احتمالی ضروری است، افزود: در صورت تامین اعتبار و موافقت نهادهای بالادستی، هشت ایستگاه متروی تهران به بیمارستان‌های بزرگ پایتخت متصل خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز