خبرگزاری کار ایران

بررسی ظرفیت‌های صنایع منطقه ۲۱ تهران در مدیریت بحران

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۷۳۹

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در راستای هم‌افزایی و مشارکت صنایع منطقه ۲۱ در مدیریت بحران ضمن بازدید از شرکت خودروسازی سایپا در جلسه مشترک با مسئولان ایمنی این شرکت به بررسی اقدامات انجام گرفته برای افزایش ایمنی در محیط کار این شرکت و میزان آمادگی برای مقابله با مخاطرات احتمالی پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در این نشست علی نصیری با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسات در راستای تامین ایمنی محیط کار صنایع، یادآور شد: مثل سایر بخش‌های شهر کمک می‌کنیم که صنایع نیز نسبت به تامین ایمنی خود مشکلی نداشته باشند و به همکاری و تعامل مشترک در این زمینه ادامه می‌دهیم. 

به گفته رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران؛ منطقه ۲۱ با قرارگیری در یکی از نقاط مهم پایتخت در معرض مخاطراتی چون زلزله، سیل و تغییرات آب و هوایی قرار دارد و در نتیجه باید به بررسی ظرفیت‌‎های خود برای مقابله با مخاطرات محتمل در این منطقه بپردازیم. 

نصیری در ادامه ضمن تشریح امکانات مدیریت بحران در منطقه ۲۱ از ظرفیت‌هایی چون قرارگاه ایمنی کالبدی و HSE به عنوان بخشی از امکانات سازمان نام برد که می‌توان با استفاده از آن‌ها نسبت به پیشگیری از حوادث و کاهش آسیب‌های احتمالی ناشی از وقوع حوادث اقدام کرد. 

در ادامه این جلسه هادی اسماعیلی رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل این منطقه گزارشی از اقدامات انجام گرفته از سوی این اداره برای پیشگیری از حوادث و افزایش ایمنی ارائه داد. 

بنابراین گزارش؛ مهندس محمد سعدوندی و ابوالفضل محسنی‌پور رئیس آتش‌نشانی و مدیر حراست و آتش‌نشانی شرکت سایپا نیز در ادامه این نشست مشترک گزارشی از اقدامات انجام گرفته برای مقابله با حوادث احتمالی در این شرکت ارائه دادند. 

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به همراه مدیران و معاونان این سازمان و جمعی از مدیران شرکت سایپا در پایان از خط تولید این شرکت و ظرفیت‌های آن در زمینه تامین ایمنی در محیط کار بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز