خبرگزاری کار ایران

افزایش رقم شارژ کارت منزلت/ توضیح درباره بوی نامطبوع در ایستگاه‌های مترو

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۰۹۷

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره درباره بوی نامطبوع در ایستگاه‌های مترو توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی پیرهادی در حاشیه یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره برخی مشکلات در ایستگاه‌های مترو گفت: مترو به یکی از پرترددترین وسایل حمل و نقل عمومی تبدیل شده است.

وی درباره بوی نامطبوع در برخی ایستگاه‌های مترو گفت: دفع صحیح پساب فاضلاب در مترو انجام نمی شد و به همین دلیل یا چاه های جذبی مورد استفاده قرار می گرفت یا از طریق مخازن جمع آوری می شد که انتشار بوی نامطبوع در ایستگاه ها و اعتراض مسافران را به دنبال داشت.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا با بیان اینکه یکی از اقدامات ما اتصال فاضلاب مترو به سیستم فاضلاب شهری بود، خاطرنشان کرد: اولین اقدام در این راستا در ایستگاه هفت تیر آغاز شد و سایر ایستگاه ها نیز در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه شبکه فاضلاب شهری باید در نزدیکی ایستگاه شرایط لازم را برای اتصال داشته باشد، تصریح کرد: در جلسات با شرکت آب و فاضلاب هماهنگی های خوبی صورت گرفته است و در یک سال اخیر با پیگیری‌های انجام شده، موارد به نتیجه رسید.

پیرهادی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره تشکیل صف های طولانی برای شارژ کارت گفت: با توجه به اینکه در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) صف طولانی شکل گرفته بود، در گفت‌وگو با شهروندان موارد متعددی مطرح شد. قانونی وجود دارد که هنگام شارژ کارت بلیت، باید کل رقم صفر شود و یا اینکه پول نقد از افراد دریافت نمی‌شود.

وی ادامه داد: بازدید و گفت و گوی ما با مردم سه ساعت طول کشید که به دنبال اعتراضاتی که شنیدیم، قرار شد سازمان فاوا ورود کند و از سویی دیگر نیز پیمانکار باید وارد عمل شود؛ امروز قرار شده مسئولین وارد شوند و پاسخگو باشند چراکه مردم حق دارند اعتراض کنند.

پیرهادی با بیان اینکه قرار بر این شد پیشنهادات ما پیگیری شود، تصریح کرد: پیشنهاد دادیم به جای شارژ ۱۵۰ هزار تومانی کارت و دریافت ۱۰ درصد از این مبلغ و شکل‌گیری صف طولانی، ۱۰ درصد از کل مبلغ در همان ابتدا حذف شود.

وی درباره افزایش رقم شارژ کارت گفت: همچنین پیگیری کردیم رقم شارژ به ۳۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کند، پیشنهاد ما این بود که با کاهش ۱۰ درصدی، رقم شارژ به ۲۷۰ هزار تومان برسد.

پیرهادی تاکید کرد: تعداد ایستگاه‌ها برای شارژ کارت‌های منزلت باید افزایش پیدا کند و تنها به چند ایستگاه محدود نشود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا با تاکید بر اینکه یکی دیگر از مشکلات این بود که سایت ثبت نام کارت منزلت فعال نیست، گفت: ما پیگیری می کنیم که سایت نیز راه‌اندازی شود؛ بنده در این خصوص از مردم عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز