خبرگزاری کار ایران

ایجاد فرصت ۴۸ساعته برای ثبت نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی/ تغییر در تاریخ برگزاری آزمون

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۳۷۲

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فرصت ۴۸ساعته برای ثبت نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی ایجاد شده است و تاریخ برگزاری آزمون مدارس ورودی مدارس نمونه دولتی به روز جمعه ۹ تیر ماه تغییر یافته است.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در این اطلاعیه آمده است؛ در پاسخ به درخواست مکرر جمعی از دانش آموزان و اولیا برای ایجاد فرصت مجدد ثبت نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، بنابر تصمیم ستاد آزمون مقرر شد سامانه ثبت نام روز یکشنبه ۱۰ و دوشنبه ۱۱ اردیبهشت برای ثبت نام از جاماندگان و واریز وجه آن تعداد از ثبت نام کنندگان که تاکنون موفق به پرداخت وجه ثبت نام نشده اند، فعال شود. 

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش تاکید کرده است که این آخرین تاریخ تمدید برای ثبت نام از جاماندگان و واریز وجه آن تعداد از ثبت نام کنندگان که تاکنون موفق به پرداخت وجه ثبت نام نشده اند، است. عدم پرداخت وجه به منزله انصراف از ثبت نام است. 

همچنین تاریخ برگزاری آزمون مدارس ورودی مدارس نمونه دولتی از تاریخ ۸ تیرماه به روز جمعه ۹ تیر ماه ۱۴۰۲ تغییر یافته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز