خبرگزاری کار ایران

تصویب بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در بودجه شهرداری اصفهان از ایده دانش‌آموزان سمپاد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۸۹۳

پس از گذشت چندین ماه و جلسات متعدد در شورای شهر اصفهان، بیش از هزار میلیارد تومان از ایده دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان اصفهان در بخش نوجوانانه شهر در شهرداری اصفهان تصویب شد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در پاییز ۱۴۰۱ با هماهنگی‌های صورت‌گرفته با شورای شهر اصفهان، مدارس دوره دوم استعدادهای درخشان شهر اصفهان میزبان سخنگوی شورای شهر اصفهان بودند. این مجموعه برنامه با عنوان گفتاورد و در راستای کنشگری دانش‌آموزان سمپادی در عرصه مدیریت شهری بود. 

علی صالحی عضو هیئت‌رئیسه و سخنگوی شورای شهر اصفهان با حضور در این مدارس علاوه بر گفت‌وگوهای چندین‌ساعته در خصوص نظام مسائل و وضعیت شهری اصفهان، پیرامون ایده‌های دانش‌آموزان در بخش نوجوانانه شهر با دانش‌آموزان گفت و گو می‌کرد، پس از گذشت چندین ماه و جلسات متعدد در شورای شهر اصفهان، بیش از هزار میلیارد تومان از ایده دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان اصفهان در بخش نوجوانانه شهر در شهرداری اصفهان تصویب شد. 

از میان مهم‌ترین ردیف بودجه‌های که می‌توان به آن اشاره کرد اختصاص ۶۰۰ میلیارد برای حوزه تفریح، اختصاص ردیف ویژه استعدادیابی نوجوانان، تعریف ۱۴ میلیارد رویداد در حوزه گردشگری، تعریف رویدادهای بازی، ورزش و موضوعات فرهنگی ویژه نوجوانان، تصویب ۴۰ میلیارد برای ایجاد دهکده تفریحی و فرهنگی نوجوان از جمله آن می‌باشد. 

تصویب بیش از هزار میلیارد تومان پروژه هم‌راستا با ایده‌های دانش آموزان مدارس سمپاد در بودجه شهرداری اصفهان قرار گرفته است. این رقم بخشی از بودجه ۲۲ هزار میلیاردی شهرداری اصفهان بوده که توسط اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان برای پروژه‌های شهری مصوب شده است و هم‌راستا با ایده‌هایی است که دانش آموزان مدارس سمپاد اصفهان پاییز ۱۴۰۱ در برنامه گفتاورد مطرح کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز