خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه لومونوسف مسکو؛

ششمین اجلاس روسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه ۷ اردیبهشت ماه افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۰۸۰

ششمین اجلاس روسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در دانشگاه لومونوسف مسکو افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه تهران، الهه کریمی ریابی، دبیر اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه با اعلام این خبر گفت: اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه در راستای گسترش و تعمیق همکاری‌های بین‌المللی در حوزه‌های علمی، پژوهشی و دانشگاهی طرح‌ریزی شده و دبیرخانه این اجلاس از سال ۱۳۹۴ در دانشگاه تهران راه‌اندازی شده است. 

وی افزود: ششمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه ۷ اردیبهشت ماه (۲۷ اپریل) با سخنرانی ویکتور سادوونیچی رئیس دانشگاه لومونوسف مسکو و سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و رئیس اجلاس دانشگاه‌های برتر کشور در دانشگاه لومونوسف مسکو افتتاح می‌شود. 

دبیر اجلاس دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه از برگزاری نشست تبادل نظر درباره همکاری‌های بین دانشگاهی میان دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه در زمینه تبادل دانشجو و برگزاری دوره‌های مشترک و برنامه‌ها و تحقیقات مشترک در این اجلاس خبر داد و گفت: همچنین نشست‌هایی با موضوع بررسی جنبه‌های فرهنگی همکاری بین دانشگاه‌های ایران و روسیه و اشتراک‌گذاری تجربه‌های پروژه‌های تحقیقاتی ایران و روسیه در زمینه علوم طبیعی و حوزه خزر نیز در این اجلاس برگزار می‌شود. 

وی افزود: بازدید از دانشکده‌ها و موزه‌های دانشگاه لومونوسف و بازدید از سایر دانشگاه‌های مسکو از دیگر برنامه‌های روسای دانشگاه‌های حاضر در ششمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز