خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه تهران و شهرداری برای تولید مسکن/ احداث ۷ هزار واحد مسکونی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۶۳۷

تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت در طرح، ساخت و سرمایه‌گذاری برای تولید ۷ هزار واحد مسکونی در اراضی متعلق به دانشگاه تهران برای تأمین مسکن اساتید جوان، اعضای هیأت علمی دانشگاه و یاوران علمی (کارمندان) دانشگاه تهران بین دانشگاه تهران و شهرداری تهران منعقد شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه تهران، تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت در طرح، ساخت و سرمایه‌گذاری برای تولید ۷ هزار واحد مسکونی در اراضی متعلق به دانشگاه تهران برای تأمین مسکن اساتید جوان، اعضای هیأت علمی دانشگاه و یاوران علمی (کارمندان) دانشگاه تهران بین رئیس دانشگاه تهران و شهردار تهران منعقد شد. 

«علیرضا زاکانی» شهردار تهران، «حمیدرضا صارمی» معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و «سید مهدی هدایت» مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از طرف شهرداری تهران و «سید محمد مقیمی» رئیس دانشگاه تهران، «احمد نوحه‌گر» معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران و «رضا قاسمی» مدیرکل طرح‌های عمرانی و پشتیبانی دانشگاه تهران از طرف دانشگاه تهران این تفاهم‌نامه را امضا کردند. 

بر اساس این تفاهم‌نامه، شناسایی و معرفی اراضی دارای سند قطعی مالکیت با قابلیت تخصیص به موضوع تفاهم‌نامه از سوی دانشگاه تهران صورت می‌گیرد و برای ساخت و سرمایه‌گذاری زمین معرفی‌شده توسط طرفین تفاهم‌نامه اقدام می‌شود. 

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران به نمایندگی از شهرداری تهران و رئیس سازمان توسعه و سرمایه‌گذاری دانشگاه تهران به نمایندگی از دانشگاه تهران، مسئولیت پیشبرد موضوع تفاهم‌نامه و پیگیری تحقق آن را برعهده دارند. 

مدت زمان تفاهم‌نامه از زمان امضا ۵ سال تعیین شده است و در صورت توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود. 

مبادله تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت در طرح، ساخت و سرمایه‌گذاری برای تولید ۷ هزار واحد مسکونی در اراضی متعلق به دانشگاه تهران برای تأمین مسکن اساتید جوان، اعضای هیأت علمی دانشگاه و یاوران علمی (کارمندان) دانشگاه تهران عصر روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ در نشست شورای دانشگاه تهران با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه، روسای دانشکدگان، دانشکده‌ها، پردیس‌ها و مراکز وابسته به دانشگاه تهران برگزار شد، صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز