خبرگزاری کار ایران

برنامه‌ریزی دانشگاه تهران برای ارتقای کیفیت زندگی در خوابگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۲۴۸

رئیس دانشگاه تهران و جمعی از اعضای هیأت رئیسه دانشگاه با حضور در مجتمع خوابگاه‌های شهید چمران دانشگاه تهران با دانشجویان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه تهران، در جریان دیدار بهاری و رمضانی «سید محمد مقیمی» رئیس دانشگاه تهران با دانشجویان ساکن مجتمع خوابگاهی شهید چمران و دانشجویان دیگر خوابگاه‌های خواهران، مطالبات صنفی دانشجویی با رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه تهران مطرح شد. 

بهسازی فضای فیزیکی، افزایش سرویس‌های رفت‌وآمد، ارتقای امکانات و خدمات در دسترس و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در زمینه آداب زندگی جمعی در خوابگاه‌ها از مهمترین خواسته‌ها و پیشنهادات دانشجویان به مدیریت دانشگاه بود. 

رئیس دانشگاه تهران با صدور دستوراتی به مدیران امور خوابگاه‌ها در زمینه ارتقای کیفیت زندگی دانشجویی، تاکید کرد: دانشجویان برای ارتقای کیفیت زندگی دانشجویی لازم است ایده‌پردازی کنند و فضای گفت‌وگو و ارائه پیشنهاد از سوی دانشجویان به مسئولان دانشگاه و خوابگاه‌های دانشجویی برقرار باشد. 

«احمد نوحه‌گر» معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع، «محمود کمره‌ای» معاون آموزشی، «مهدی شهبازی» مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، «علیرضا وجهی» معاون دانشگاه و رئیس سازمان خدمات دانشجویی و«فاطمه یزدیان» مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده دانشگاه تهران در این دیدار دانشجویی حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز