خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد امتحانات و آزمون‌های شهر تهران مطرح شد:

آمادگی برای تصحیح الکترونیک برگه‌های امتحانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۱۸۱

ستاد امتحانات و آزمون‌های آموزش و پرورش شهر تهران از تکمیل اقلام مورد نیاز برای برگزاری امتحانات خرداد ماه نظیر اسکنر، رایانه و… برای حوزه‌های تصحیح خبر داد.

به گزارش ایلنا، جلسه ستاد امتحانات و آزمون‌های آموزش و پرورش پایتخت با حضور علیرضا کریمیان؛ مدیرکل و شورای معاونین با موضوع بررسی چگونگی برگزاری آزمون‌های سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ برگزار شد. 

در این جلسه، علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ایام لیالی قدر و عرض تسلیت شهادت مولای متقیان حضرت علی (علیه السلام)، با تقدیر از زحمات همکاران حوزه‌های امتحانات و آزمون‌ها اظهار کرد: در آموزش و پرورش شهر تهران با وجود همدلی و همکاری میان تمام ارکان تصمیم ساز و مجری، همواره تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب امتحانات انجام شده که امیدواریم در خصوص امتحانات سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ نیز با مدیریت، برنامه ریزی، دقت و نظارت لازم، امتحانات به شایستگی برگزار شود. 

در ادامه حمیدرضا کلاهی؛ رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش شهر تهران با ارائه گزارشی دقیق از اقدامات انجام شده در رابطه با آیین نامه اجرایی و موارد مربوط به امتحانات و آزمون‌ها گفت: در راستای برگزاری با کیفیت و بدون نقص امتحانات، ۴ کارگروه تخصصی آیین نامه‌ها و ساماندهی آزمون ها، حفاظت و حراست از آزمون ها، کارگروه پشتیبانی و همچنین کارگروه نظارت با ریاست معاونت‌های مربوطه تشکیل شده تا هر کارگروه در حوزه مربوط به خود اقدامات و تمهیدات خود را داشته باشد. 

وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به تصحیح الکترونیک برگه‌های امتحانی، اقلام مورد نیاز برای برگزاری امتحانات خرداد ماه نظیر اسکنر، رایانه و… برای حوزه‌های تصحیح تمهید و تکمیل شده است. 

در این نشست در خصوص جدول زمانی برگزاری امتحانات و آزمون ها، زمان ثبت نام، ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره، شرح وظایف تمام ارکان اجرایی، تامین تجهیزات مورد نیاز برگزاری آزمون، گفت و گو و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز