خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

با ورود مهاجران ناچار شدیم شیفت اضافه ایجاد کنیم/ دغدغه‌های مشترک برای دانش آموزان مسلمان و اقلیت دینی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۹۸۲

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت:‌ ورود مهاجران در شهر تهران باعث شد که تراکم تعدادی از کلاس‌های درس ما بالا برود و حتی بعضا ناچار شدیم شیفت اضافه ایجاد کنیم تا جمعیت کلاس تعدیل شود و بتوانیم کیفیت آموزش بهتری برای همه دانش آموزان داشته باشیم.

«علیرضا کریمیان» مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص مدارس اقلیت‌های مذهبی شهر تهران و آخرین وضعیت دانش آموزان این مدارس توضیح داد: این دانش آموزان نیز مانند سایر دانش آموزان ما هستند و همپای سایرین در کشور تحصیل می‌کنند و ما همان دغدغه‌هایی که نسبت به دانش آموزان غیراقلیت و مسلمان داریم، نسبت به دانش آموزان مسیحی و زرتشتی هم داریم و فرقی ندارد. 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: هم در حوزه سخت افزاری هم نرم افزاری و هم در مباحثی که دانش آموزان دیگر نیاز دارند، برای اقلیت‌ها نیز چنین نیازهایی را تامین می‌کنیم و منابع انسانی، فضای فیزیکی، محتواهای در دسترس آن‌ها نیز برای ما اهمیت دارد. 

کریمیان در خصوص مهاجرانی که در این سال تحصیلی در شهر تهران باید در مدارس جاگذاری و ثبت نام می‌شدند و چالش‌های این موضوع برای آموزش و پرورش شهر تهران بیان کرد: به این دلیل که تمرکز مهاجران در بخش‌های خاصی از شهر به ویژه در مناطق جنوبی و حاشیه شهر تهران است، مشکلات ان مناطق بیشتر بود، ولی در شهر تهران باعث شد که تراکم تعدادی از کلاس‌های درس ما بالا برود و حتی بعضا ناچار شدیم شیفت اضافه ایجاد کنیم تا جمعیت کلاس تعدیل شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه عنوان کرد: شیفت‌های نوبت دوم و شیفت اضافه راهکاری بود که در مواجه با مهاجران انتخاب کردیم و تا دانش آموزان کمتری سرکلاس حاضر باشند و بتوانیم کیفیت آموزش بهتری برای همه دانش آموزان داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز