خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

نخبگان اولین گروهی هستند که در آماج نفوذ دشمن قرار می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۵۹۷

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه امروز دشمن در صدد حذف و تخریب مکتب حاج قاسم است گفت: ما معلم‌ها باید از این مکتب صیانت کنیم. ما با بیش از نیمی از جامعه ارتباط مستقیم داریم و در خط مقدم مقابله با دشمن هستیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا کریمیان در گردهمایی مشاوران امور زنان استانهای وزارت آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم ویژگی‌های خاصی داشتند و برخوردار از ایمان و عمل صالح بودند. ایشان دارای اهداف عالیه بود و به دنبال آن بود که برای مردم جامعه خودش و مردم جهان اسلام و کشورهای دیگر سعادت و عزت اجتماعی را فراهم کند. او برای قرب الهی تلاش می‌کرد. امروز حاج قاسم نسبت به زمانی که زنده بود هزاران بار برای دشمن خطرناک‌تر است، زیرا یک فرد نیست، یک مکتب است. 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد: آنچه برای فرهنگیان اهمیت دارد مراقبت و حفاظت از مکتب حاج قاسم است. دشمن امروز در صدد حذف و تخریب مکتب حاج قاسم است. ما معلم‌ها باید از این مکتب صیانت کنیم. 

کریمیان با بیان اینکه مسئله نفوذ یا فردی است یا جریانی، اظهار کرد: اگر امروز نفوذ فردی موضوع صحبت ما نباشد، باید به نفوذ جریانی توجه کرد که خطرناک‌تر از نفوذ فردی است. دشمن شبکه‌سازی کرده و به دنبال تغییر نگاه‌ها، سبک زندگی و آرمان‌ها است. در همین اغتشاشات، تغییر باورها و آرمان‌ها را می‌شد دید. تمام تلاش دشمن این است ما طوری فکر کنیم که او فکر می‌کند. در این میان، وظیفه ما در روشنگری است و باید ذهن مردم را روشن کنیم. جامعه فرهنگیان قدرت فوق العاده‌ای در تنویر و مدیریت افکار عمومی دارد. جوانان ما هوشیارند و ما باید تلاش کنیم اذهان آن‌ها را بیش از گذشته روشن کنیم. 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه نخبگان اولین گروهی هستند که در آماج نفوذ دشمن قرار می‌گیرند، گفت: باید هم جامعه فرهنگیان و هم جامعه دانش آموزان را مراقب کنیم. در کنار نفوذ، دشمن برنامه تخطئه نیروهای اصیل انقلابی را هم در دستور دارد تا جرات واکنش را از جریان انقلابی بگیرد. ما به شدت باید مراقبت کنیم. 

کریمیان تاکید کرد که نفوذ فکری و فرهنگی از خطرناک‌ترین جلوه‌های نفوذ است و باید مراقبت کنیم تا باورهای نسل جوان را تغییر ندهند. ما با بیش از نیمی از جامعه ارتباط مستقیم داریم ودر خط مقدم مقابله با دشمن هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز