خبرگزاری کار ایران

پرداخت کمک هزینه‌های سال ۱۴۰۱ مراکز نگهداری از فرزندان بهزیستی و معلولان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۹۶۲

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور اقدامات پایان سال ۱۴۰۱ را درخصوص واریز کمک هزینه‌های مددجویی در مراکز و خانواده‌ها تبیین و تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا انجلاسی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور در تشریح اقدامات پایان سال ۱۴۰۱، گفت: مستمری مددجویان، کمک هزینه اسفند ماه و مابه‌التفاوت ۸ ماهه کمک هزینه نگهداری افراد دارای معلولیت در خانواده و مراکز نگهداری، حق پرستاری افراد ضایعه نخاعی و مابه‌التفاوت ۸ ماهه براساس مصوبه هیات وزیران، پرداخت شد. مابه‌التفاوت فوق‌الذکر به میزان ماهیانه ۵۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش داشته است.

براساس اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور همچنین پرداخت سرانه پرونده‌های واگذار شده به مراکز مثبت زندگی مربوط به اسفندماه، پرداخت شهریه دانشجویان دارای معلولیت در ترم اول سال‌های ۱۴۰۰_۱۴۰۱، پرداخت کمک هزینه نگهداری در مراکز روزانه و کارگاه‌های تولیدی و حمایتی اسفندماه و مابه‌التفاوت کامل هفت ماهه سال ۱۴۰۱، کمک‌هزینه نگهداری فرزندان تحت سرپرستی در مراکز و خانواده‌های جایگزین، هزینه‌های مراکز فوریت‌های اجتماعی و مراکز مشاوره را از دیگر اقدامات معاونت برشمرد و یادآور شد: کمک هزینه وسایل بهداشتی مددجویان برای ۱۱ ماه نیز پرداخت شده و یکماه باقی‌مانده نیز به‌زودی واریز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز