خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی خط تلفن خدمات مشاوره حقوقی به مددجویان و کارکنان بهزیستی؛ به‌زودی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۱۴۵

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از راه‌اندازی خط تلفن ارائه خدمات مشاوره حقوقی به مددجویان، کارمندان و بازنشستگان بهزیستی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید مرتضی حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ضرورت ارائه خدمات مشاوره تلفنی رایگان حقوقی به مددجویان، کارمندان و بازنشستگان، گفت: این مهم در آینده‌ای نزدیک با مشارکت همکاران حقوقی این معاونت و بهره‌گیری از ظرفیت وکلا و حقوقدانان نیکوکار خط تلفنی مشاوره حقوقی رایگان در سراسر کشور راه‌اندازی خواهد شد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بیش از ۳ میلیون خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند، تصریح کرد: علاوه بر ارائه خدمات تلفنی مشاوره حقوقی رایگان به جامعه هدف، از ظرفیت حقوقدانان و وکلای نیکوکار و خیر نیز برای پرونده‌های جاری مددجویان بهره خواهیم گرفت. 

وی، افزود: وکلای بسیار زیادی آمادگی خود را برای همکاری با سازمان بهزیستی کشور و ارائه مشاوره رایگان و پذیرفتن وکالت مددجویان بصورت رایگان اعلام کرده‌اند. 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، حسینی همچنین از ارائه خدمات مشاوره حقوقی توسط حقوقدانان این معاونت در ستاد مرکزی و استان‌ها به کارمندان و بازنشستگان سازمان بهزیستی کشور خبر داد و گفت: بیش از ۴۰ هزار خانوار بهزیستی شامل کارمندان و بازنشستگان نیز از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز