خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد»

انبار گندم‌های احتکاری در میامی لو رفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۷۸۶

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 80 تن گندم احتکارشده از سه انبار در شهرستان میامی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای برخورد پلیس با عاملان احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان میامی، مشخص شد فردی ضمن خرید گندم کشاورزان منطقه کالپوش، اقدام به احتکار آن در یکی از روستاهای منطقه کرده است.

موقوفه‌ای به بررسی دقیق موضوع توسط ماموران پلیس آگاهی میامی اشاره کرد و افزود: در تحقیقات پلیسی محرز شد متهم مقدار زیادی گندم را در سه انبار احتکار کرده است که هماهنگی‌های لازم در این زمینه صورت گرفت.

وی با بیان این که ماموران به همراه کارکنان اداره جهاد کشاورزی از هر سه انبار در مجموع 80 تن گندم احتکارشده کشف کردند، اضافه کرد: با تشکیل پرونده برای متهم، گندم‌های احتکارشده برابر دستور قضایی تحویل اداره جهاد کشاورزی میامی شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به ارزش 10 میلیارد ریالی محموله کشف‌شده برابر نظر کارشناسان، افزود: احتکار کالاهای اساسی شهروندان می‌تواند به چرخه توزیع عادلانه کالا لطمه وارد کند و باعث اخلال در بازار شود، لذا مردم بدانند که پلیس با اشراف اطلاعاتی و تمام توان و تجهیزات با این پدیده شوم برخورد قاطع خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز