خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش:

رتبه بندی برای بیش از ۹۳۳ هزار فرهنگی مشمول انجام شده است/ ۳۰ درصد معلمان نسبت به رتبه خودشان اعتراض داشتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۳۶۷

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: پس از رسیدگی به اعتراضات توسط هیئت ممیزه، رتبه استحقاقی تعیین و تاریخ اجرای حکم از طریق استحقاق درنظر گرفته می‌شود و کسی که به رتبه خود معترض است، اعتراضش را اعلام می‌کند.

به گزارش ایلنا، «محسن زارعی» رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت رسیدگی به اعتراضات معلمان پیرامون رتبه‌های اعلامی‌شان در قالب اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان با بیان اینکه دسته‌بندی اعتراضات متفاوت است، گفت: بعضی از فرهنگیان نسبت به رتبه خود معترض‌اند و برخی هم نسبت به نحوه رسیدگی و گروهی هم نتوانسته‌اند مستندات را بارگذاری کنند. همکاران می‌توانند نسبت به هر بخشی که احساس می‌کنند حقشان تضییع شده اعتراض خود را اعلام کنند. 

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش همچنین در خصوص اظهارات سرپرست وزارت آموزش و پرورش مبنی بر ارائه رتبه استحقاقی به برخی معلمان علاوه بر رسیدگی به اعتراضات گفت: پس از رسیدگی به اعتراضات توسط هیئت ممیزه، رتبه استحقاقی تعیین و تاریخ اجرای حکم از طریق استحقاق درنظر گرفته می‌شود و کسی که به رتبه خود معترض است، اعتراضش را اعلام می‌کند. ۹۳۳ هزار و ۵۰۸ از  شاغلان و بازنشسته ها مشمول رتبه‌بندی بودند و رتبه‌بندی برایشان اجرا شده است. 

زارعی با بیان اینکه حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد معلمان نسبت به رتبه خودشان اعتراض داشتند، تاکید کرد: تا کنون اعلام احکام و دریافت اعتراضات انجام شده بود و همانطور که پیشتر به آن اشاره شد از امروز نیز رسیدگی به اعتراضات آغاز می‌شود. رسیدگی به پرونده بازنشستگانِ معترض در اولویت است و سپس به اعتراضات همکاران شاغل می‌پردازیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز