خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی:

۸۳۰ هزار معلم در کشور شرایط شرکت در نظام رتبه‌بندی را دارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۵۰۳

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی گفت: ۷۰۰ هزار نفر از معلمان کشور مدارک و مستندات خود را در سامانه رتبه‌بندی معلمین بارگذاری کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، «محسن زارعی» در حاشیه آیین افتتاحیه دوره آموزشی ارزیابان نظام رتبه‌بندی معلمان غرب کشور درکرمانشاه، با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۷۰۰ هزار نفر از معلمان واجد شرکت در طرح رتبه‌بندی معلمان مدارک خود را برای ارزیابی در سامانه مربوطه بارگذاری کرده‌اند، گفت: این تعداد معادل بیش از۹۰ درصد فرهنگیان مشمول شرکت در طرح رتبه‌بندی معلم‌ها است. 

وی اضافه کرد: درمجموع ۸۳۰ هزار معلم در کشور شرایط شرکت در نظام رتبه‌بندی را دارند. 

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آخرین‌مهلت ارسال مدارک از سوی فرهنگیان واجد شرایط را ۲۵ شهریور عنوان کرد و گفت: آموزش شش هزار ارزیاب برای ارزیابی معلمان در فرآیند رتبه‌بندی معلم‌ها در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد تا با آموزش ارزیابان فرآیند ارزیابی معلم‌ها در طرح رتبه‌بندی به بهترین شکل انجام شود. 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، گفتنی است؛ استان کرمانشاه از ۱۹ شهریور به مدت پنج روز میزبان برگزاری دوره تخصصی تربیت ارزیابان ویژه نظام رتبه‌بندی معلمان قطب چهار کشوری شامل استان‌های مرکزی، ایلام، خوزستان، لرستان و کرمانشاه است که در این دوره آموزشی۴۵۰ نفر حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز