خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار:

۲۰ درصد از کارکنان شهرداری تهران را بانوان تشکیل می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۹۳۸

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران طی سخنانی به تشریح ۴رویکرد تحولی، درون‌زا، سخت افزاری، نرم افزاری و هوشمندسازی شهر تهران و کارکردهای آن در شهرداری پرداخت. 

به گزارش ایلنا، «مجید باقری» معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران اظهار کرد: بنا داریم ۴ رویکرد تحولی، درونزا، سخت افزاری، نرم افزاری و هوشمندسازی شهر تهران و کارکردهای آن را مورد بررسی قرار دهیم. تحول درونزا زیربنا و موتور محرک سایر رویکردها در شهرداری تهران است. 

وی بیان کرد: تحول درون‌زا در شهرداری تهران ابعاد مختلفی دارد و ما باید بدانیم برای چه مجموعه‌ای کار می‌کنیم. ما در شهرداری یک خانواد ۱۰۴ هزار نفری هستیم. 

به گزارش سایت شهر، باقری در ادامه به چند ویژگی کارکنان شهرداری تهران از جمله پرکاری اشاره کرد و افزود: کارکنان شهرداری تهران پرکار و پرتلاش هستند و نسبت به شهرداری تعصب دارند، میانگین سنی خانواده شهرداری ۴۳ سال است و ۶۵ درصد از خانواده شهرداری تهران دارای تحصیلات دانشگاهی و ۸۱ درصد از کارکنان متاهل هستند. حدود ۲۰ درصد از کارکنان شهرداری را بانوان تشکیل می‌دهند. 

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید مهارت‌های ارتباطی با کارکنان را افزایش دهند، تصریح کرد: باید نهضت گفت و گو با کارکنان آغاز شود. امسال نظام ارزیابی عملکرد سازمان و افراد را مبتنی بر شاخص‌های تحولی انجام می‌دهیم. یکی از مشکلات سازمان‌های بزرگ حافظه سازمانی است، یعنی عادت به انجام رفتاری که از قبل داشتند. امسال به دنبال همسوسازی اهداف فردی و سازمانی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز