خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار تهران به مناسبت روز جهانی هواشناسی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۸۴۹

استاندار تهران بمناسبت روز جهانی هواشناسی (سوم فروردین ماه برابر با ۲۳ مارس) پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، متن پیام «علیرضا فخاری» استاندار تهران به شرح زیر است:

باسمه تعالی

آب و هوا و شرایط جوی، موضوعی است که تقریبا بر تمامی شئون زندگی انسانها تاثیرگذار است و بدون شک اکثر فعالیت‌های انسانی مستقیم یا غیر مستقیم به آب و هوا وابسته است.

فعالیت‌ها و خدمات هواشناسی بصورت شبانه روزی انجام می‌شود تا علم را به خدمتی در جامعه و برای نسل‌های کنونی و آینده تبدیل کند. داده‌ها و اطلاعات هواشناسی شامل پیش بینی‌ها و هشدارها و حتی توصیه‌های فنی و تخصصی به مردم و مسئولین کمک می‌کند تا برنامه ریزی مناسب‌تری داشته باشند.

سوم فروردین مطابق با ۲۳ مارس به مناسبت تشکیل سازمان جهانی هواشناسی، بعنوان روز جهانی هواشناسی شناخته می‌شود. با توجه به اهمیت موضوعاتی شامل وضع هوا، آب و اقلیم و تاثیرگذاری آن بر زندگی کنونی و نسل‌های بعد، شعار امسال سازمان جهانی هواشناسی «آینده وضع هوا، اقلیم و آب در گذر نسل ها» انتخاب شده است.

اینجانب ضمن عرض تبریکِ روز جهانی هواشناسی به پرسنل جامعه‌ی هواشناسی ایران اسلامی به ویژه همکاران پرتلاش و خدوم هواشناسی استان تهران، از خدمات و فعالیتهای ایشان تقدیر و تشکر نموده، امیدوارم به ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در مسیر خدمت‌رسانی هر چه مطلوب‌تر به مردم شریف استان تهران در دولت مردمی، موفق و موید باشید.

علیرضا فخاری استاندار تهران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز