خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهروند مطرح کرد:

برنامه‌ریزی برای تولید کالا با برند «شهروند» با مشارکت بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۶۷۰

مدیرعامل شرکت شهروند گفت: به دنبال این هستیم که در صورت اعطای مجوز از سوی شهرداری تهران، تولید کالا را با مشارکت بخش خصوصی با برند «شهروند» انجام دهیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، داوود قربانیان با بیان اینکه ما طرح تولید کالا در شهروند را به شهرداری تهران ارائه خواهیم داد، اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم که زنجیره‌ای ایجاد کنیم تا در کنار توزیع کالا، شهروند بتواند تولیدکننده نیز باشد.

مدیرعامل شرکت شهروند تأکید کرد: در این طرح، ما از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد تا با برند شهروند کالا را تولید، بسته بندی و عرضه کنیم که این اقدام ارزشی دو وجهی را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: یکی از ثمرات این اقدام، ارزش فروش سود ریالی و آشکار است و دیگری، ارزش در قالب برند است و برند در این قالب قیمت پیدا می کند.

قربانیان با بیان اینکه برنامه ما این است که برندی که عرضه می‌کنیم سالها در زنجیره قرار بگیرد و در بازار عرضه شود، تصریح کرد: ممکن است پس از مدتی مشارکت با بخش خصوصی، شرایطی ایجاد شود تا بتوان کارخانجاتی را نیز با برند شهروند احداث کرد.

وی در ادامه یادآور شد: ما می‌خواهیم در کنار سیستم عرضه، سیستم تولید را تحت برند ایجاد کنیم و اگر شهرداری این مجوز را به ما بدهد حاضریم که بخشی از نیازهای این مجموعه را نیز تأمین کنیم؛ برای مثال می‌توان تولید را در حوزه پوشاک و نایلکس نیز دنبال کرد.

قربانیان با بیان اینکه فروشگاه شهروند نیز می‌تواند از مصرف کنندگان عمده تولیدات باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به تولید و استفاده انبوه از نایلون و نایلکس، می‌توانیم این کارگاه‌‍‌ها را ایجاد و به صورت کوتاه‌مدت با بخش خصوصی همکاری کنیم و در بلند مدت نیز کارگاه ها را از آنِ فروشگاه های شهروند کنیم.

مدیرعامل شرکت شهروند با تأکید بر اینکه به تنهایی نمی‌توان این طرح را اجرایی کرد و قطعاً نیاز به مجوز مدیریت شهری دارد، گفت: به دنبال این هستیم که نه تنها در شهروند محصولات تولیدی را عرضه کنیم بلکه محصولات در شبکه عمده فروشی، خرده فروشی و بین سایر توزیع کندگان نیز عرضه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز