خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

احتمال بارش برف در ارتفاعات استان تهران و مازندران/ سامانه بارشی جدید، یکشنبه وارد کشور می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۷۲۶

رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: بارندگی در ارتفاعات استان تهران و مازندران به شکل برف خواهد بود و در مناطقی مانند دماوند، آبعلی و پردیس می‌توانیم شاهد بارش برف باشیم.

«صادق ضیاییان» رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در مورد پیش بینی آب و هوای کشور در روزهای آتی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: چهارشنبه دوم فروردین ماه در اغلب نقاط کشور از جمله در استان‌های تهران، مازندران، سمنان، خراسان رضوی و جنوبی و سیستان و بلوچستان بارش‌هایی خواهیم داشت و این بارندگی در ارتفاعات و به ویژه در محورهای مواصلاتی این مناطق از جمله ارتفاعات تهران و مازندران به شکل برف خواهد بود. هموطنانی که قصد سفر به این مناطق را دارند باید این موضوع را در نظر بگیرند. 

او تصریح کرد: در مناطقی مانند دماوند، آبعلی و پردیس می‌توانیم شاهد بارش برف هم باشیم. 

رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در مورد وضعیت هوا در روز پنجشنبه سوم فروردین ماه توضیح داد: ما بارش‌هایی را در استان خراسان رضوی و جنوبی و بخش‌هایی از یزد و کرمان و شمال سیستان و بلوچستان خواهیم داشت. بارش رور پنجشنبه در نیمه‌های جنوبی خراسان رضوی و جنوبی شدید خواهد بود و لغزندگی جاده‌ها را در پی خواهد داشت. 

ضیاییان در مورد پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در روز جمعه نیز توضیح داد: در این روز برای اغلب مناطق کشور بارش خاصی را انتظار نداریم و سامانه جدی که بعد از روز جمعه وارد کشور می‌شود، مربوط به روز یکشنبه است. 

رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در آخر عنوان کرد: پنجشنبه سوم فروردین فقط نیمه شرقی کشور بارش خواهد داشت و جمعه چهارم فروردین این سامانه بارشی به صورت کامل از کشور خارج خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز