خبرگزاری کار ایران

اولین تصادف منجر به فوت سال جدید پایتخت رقم خورد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۵۳۴

سرهنگ احسان مومنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص اولین تصادف فوتی پایتخت در بهار سال ۱۴۰۲ توضیح داد.

به گزارش ایلنا، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع یک تصادف فوتی در نخستین روز سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: متأسفانه دقایقی پیش در اولین روز فروردین ماه سال جدید اولین حادثه منجر به فوت ترافیکی شهر تهران رقم خورد. 

مومنی افزود: حدود ساعت ۶:۵۰ صبح امروز یک دستگاه سواری هیوندا در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی در حرکت بوده در نزدیکی بیمارستان تریتا به علت سرعت زیاد قادر به کنترل وسیله نقلیه نبوده و با گاردریل رفیوژ میانی برخورد می‌کند و پس از شکستن ۸ شاخه گاردریل متوقف می‌شود. 

وی افزود: در این حادثه راننده خودرو که جوانی ۲۱ساله بود به دلیل‌عدم بستن کمربند ایمنی به بیرون از خودرو پرتاب و در محل حادثه جان خود را از دست می‌دهد. 

مومنی ادامه داد: توصیه می‌شود تا در ایام تعطیلات نوروزی خصوصا در ساعات ابتدایی صبح که معابر شهر تهران بسیار خلوت است سرعت اولین گزینه‌ای است که باید رعایت شود. از رانندگان عزیز خواهشمندیم با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا بتوانند در صورت هرگونه خطر براحتی وسیله نقلیه خود را کنترل و شاهد چنین حوادث دلخراشی در ایام شادمانی مردم نباشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز