خبرگزاری کار ایران

کیفیت بخشی به آموزش و پرورش کلاس‌های چندپایه استان فارس با برگزاری اردوی علمی سیاحتی راهبران آموزشی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۵۱۲

در راستای کیفیت بخشی به آموزش و پرورش کلاس‌های چندپایه استان فارس، اردوی علمی_ سیاحتی راهبران آموزشی و تربیتی به مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این اردو که در محل زائرسرای حافظ، فرهنگیان فارس در مشهد مقدس برگزار شد، مدیر کل استان فارس «محمد خلیل عسکری» در جمع راهبران آموزشی در خصوص تربیت دانش آموزان دوره ابتدایی خواستار نظارت بالینی با رویکرد معلم محور در کلاس‌های درس آموزگاران و مدیراموزکاران کلاس‌های چندپایه شد. 

او همچنین از راهبران آموزشی خواست با تشکیل کارگروهی به دنبال راهکارهایی برای اجرایی‌تر شدن تربیت شش ساحتی باشند. 

عسکری گفت: راهبران آموزشی در کف میدان تعلیم و تربیت هستند لذا شآن و منزلت راهبران و معلمان بسیار ارزشمند است. 

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: راهبران آموزشی بازوان توانمند معاونت آموزش در ادارات مناطق و نواحی هستند لذا در شناسایی و انتخاب مدیران توانمندی خوبی دارند و از انها می‌خواهم نیروهای خوب و جوان فرهنگی را معرفی کنیم تا به آن‌ها هم فرصت خدمت در سمت‌های مدیریتی داده شود. 

«حبیب گشتاسبی» نماینده راهبران آموزشی استان فارس نیز در این جلسه پیرامون نقش و جایگاه راهبران آموزشی و تربیتی و کیفیت لزوم این پست آموزشی مطالبی ارائه کرد. 

حبیب گشتاسبی گفت: در مدارس روستایی و عشایری و چند پایه‌ها با وجود معلمان تازه کار، راهبران آموزشی نقش خیلی مهمی را ایفا می‌کنند. 

و همچنین گزارشی از اهم اقدامات راهبران آموزشی و تربیتی از قبیل: شناسایی و جذب حدود ۳۵۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل، حدود بیست هزار بازدید با رویکرد معلم محور توسط ۱۶۵ راهبر آموزشی در نیم سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ از کلاس‌های چندپایه استان، برگزاری تقریبا ۶۰۰ کارگاه در مدارس توسط راهبران آموزشی انجام شد. 

در پایان جلسه چند تن از راهبران آموزشی استان نیز به بیان مسایل و مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند و مصوب شد: در اولین جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش فارس این درخواست‌ها وراهکارههای ارائه شده توسط راهبران مطرح شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز