خبرگزاری کار ایران

پوشش ۹ منطقه تهران با افتتاح ایستگاههای جدید خط ۶ مترو

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۹۹۴

افتتاح ۴ ایستگاه جدید و ۱۰ کیلومتر مسیر تونلی در خط ۶ متروی تهران، در واقع ۹ منطقه پایتخت شامل مناطق ۱۵،۱۴،۱۳،۱۲،۷،۶،۵،۲و ۲۰ تحت پوشش شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا، بنا براعلام روابط عمومی  شرکت مترو؛  "علی مزینانی" مجری خط ۶ متروی تهران با اعلام مطلب فوق افزود: خط ۶ مترو تاکنون با ۱۳ ایستگاه در قالب ۱۷ کیلومتر مسیر به شهروندان پایتخت سرویس دهی کرده و حالا با افتتاح ۴ ایستگاه میدان شهدای هفتم تیر، میدان حضرت ولیعصر (عج)، بوستان لاله و خیابان کارگر، عملاً ۱۷ ایستگاه و ۲۷ کیلومتر مسیر از محدوده دولت آباد تا بزرگراه شهید ستاری به صورت یکپارچه در خدمت مسافران شبکه مترو قرار خواهد گرفت.

مهندس مزینانی در ادامه افزود: با افزایش تعداد ایستگاههای خط ۶ به ۱۷ ایستگاه، امکان تبادل سفر مسافران این خط با سایر خطوط در ۵ ایستگاه شامل ایستگاه میدان شهدای هفتم تیر (خط یک)، ایستگاه میدان امام حسین(ع) (خط ۲)، ایستگاه میدان حضرت ولیعصر (عج) (خط ۳)، ایستگاه میدان شهدا (خط ۴)و ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس (خط ۷) فراهم خواهد شد.

مجری خط ۶ مترو گفت: خط ۶ متروی تهران از شمال غرب پایتخت تا جنوب شرقی آن امتداد دارد و امکان دسترسی مسافران این خط به میادین و اماکن مهم شهری را مهیا می سازد.

به گفته وی، این میادین و اماکن عبارتند از کوی نصر، کوی دانشگاه، بوستان لاله، میدان حضرت ولیعصر (عج)، میدان شهدای هفتم تیر، میدان سپاه، میدان امام حسین (ع)، میدان شهدا، میدان خراسان و میدان قدس دولت آباد و همچنین با بهره برداری های آتی این خط، امکان دسترسی به بلوار کوهسار و میدان کودک شهر زیبا در شمال خط و میدان و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در بخش توسعه حنوبی آن میسر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز