خبرگزاری کار ایران

با تصویب اعضای شورای شهر تهران صورت گرفت:

اعطای مجوز به شهرداری تهران برای انتشار ۳ هزار میلیارد تومان اوراق مالی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۱۰۰

اعضای شورای شهر در جریان اصلاح بند ب تبصره سوم ماده واحده بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران با یک فوریت اعطای مجوز به شهرداری برای انتشار ۳ هزار میلیارد تومان اوراق مالی موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز در یکصد و سی و چهارمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران، یک فوریت اعطای مجوز انتشار اوراق مالی ۳ هزار میلیارد تومانی به شهرداری برای اجرای طرح‌های حمل‌ونقل عمومی پایتخت با رای موافق اعضای پارلمان شهری تهران به تصویب رسید.

در جریان بررسی این مصوبه، لطف‌الله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: انتشار اوراق مشارکت به ما کمک می‌کند که بیشتر به توسعه حمل‌ونقل عمومی بپردازیم. دولت در این زمینه برای انتشار ۱۲ هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برنامه دارد که تامین صد درصدی ۳ هزار میلیارد تومان از این اوراق برعهده شهرداری است.

وی افزود: تامین این ۳ هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت به طور کامل برعهده شهرداری است و با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه می‌توان ۲ هزار میلیارد تومان از این اوراق را برای مترو و یک هزار میلیارد تومان را نیز به اتوبوسرانی اختصاص داد.

گفتنی است، پس از ارائه توضیحات فروزنده، در نهایت یک فوریت اعطای مجوز انتشار اوراق مالی ۳ هزار میلیارد تومانی به شهرداری تهران برای اجرای طرح‌های حمل‌ونقل عمومی با ۲۰ رای موافق اعضای شورا به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز