خبرگزاری کار ایران

زاکانی در سومین تمرین مشترک امداد هوایی پایتخت مطرح کرد:

نگرانی از وجود سه گسل فعال و بیش از ۷۰ هزار هکتار بافت ناپایدار در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۱۱۷

شهردار تهران با پرداختن به شرایط جغرافیایی پایتخت گفت: ۲۱ دستگاه امروز در کنار هم با ۱۹ کارکرد مختلف در ۱۱ نقطه و ۷ منطقه مختلف شهرداری فعال هستند تا تمرین امداد هوایی را که قطعا در مخاطرات از عوامل موثر بر سرعت امداد و نجات است، صورت دهند.

به گزارش ایلنا، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در سومین تمرین مشترک امداد هوایی کلانشهر تهران با سناریوی بحران زلزله ، صحبت های خود را با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان و به ویژه شهید دارابی که در حادثه آتش سوزی ساختمان ۱۵۳ جان خود را از دست داد، آغاز کرد.

 وی گفت: ۲۱ دستگاه امروز در کنار هم با ۱۹ کارکرد مختلف در ۱۱ نقطه و ۷ منطقه مختلف شهرداری فعال هستند تا تمرین امداد هوایی را که قطعا در مخاطرات از عوامل موثر بر سرعت امداد و نجات است، صورت دهند.

شهردار پایتخت ادامه داد: امیدواریم این تمرین شرایط بهتری را برای ما هنگام مواجهه با بحران فراهم کند؛ اگرچه بهترین اقدام ایمن‌سازی بخش‌های مختلف شهر در برابر زلزله است.

وی در توضیح بیشتر افزود: بهترین آمادگی از بین بردن زمینه تهدید است، با ایمنی بخشیدن به ساختمان ها و ارتقا ایمنی، تهدید محدود می شود. 

زاکانی با پرداخت به شرایط جغرافیایی پایتخت اظهار کرد: سه گسل فعال و بیش از ۷۰هزار هکتار بافت ناپایدار در سطح شهر تهران نگرانی بالقوه‌ای برای همه ماست که باید آمادگی های لازم را داشته باشیم.

شهردار تهران در مورد این تمرین اظهار کرد: این مانور با فرض زلزله ۷ ریشتری  و رمز «یا حسین» آغاز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز