خبرگزاری کار ایران

آتش‌سوزی یک پاساژ در محدوده بازار تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۲۴۳

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش گرفتن یک پاساژ در خیابان ناصر خسرو خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایلنا درباره جزییات این خبر گفت: در ساعت ۱۵:۳۹ بعد از ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک پاساژ واقع در خیابان ناصر خسرو، خیابان صوراسرافیل به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و امکانات لازم برای اطفای حریق به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک پاساژ دو طبقه رخ داد که در طبقه اول آن ۱۱ باب مغازه فروش مواد شیمیایی و الکترونیکی قرار داشت که متاسفانه تمامی این مغازه‌ها گرفتار شعله‌های آتش شده بودند، همچنین در طبقه فوقانی هم ۱۱ باب مغازه دیگر قرار داشت که آتش در حال سرایت به این مغازه‌ها هم بود و سبب شکسته شدن شیشه برخی از این مغازه‌ها شده بود.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان بلافاصله اقدام به قطع جریان برق و گاز این پاساژ کرده و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند، ادامه داد: خوشبختانه با اقدام به موقع عوامل آتش‌نشانی از سرایت آتش به مغازه‌های واقع در طبقه فوقانی جلوگیری شد. دقایقی بعد نیز عوامل آتش‌نشانی، شعله‌های آتش در این ساختمان را به طور کامل مهار و اطفا کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با بیان اینکه در پی این حادثه دو آتش‌نشان دچار مصدومیت سطحی شدند، گفت: این افراد در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

به گفته ملکی آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی شهر تهران پس از ایمن‌سازی محل دقایقی پیش به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز