خبرگزاری کار ایران

ملکی خبر داد:

فوت یک زن بر اثر حریق در یک منزل مسکونی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۷۷۴

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از فوت یک زن در یک واحد مسکونی محل نگهداری ضایعات خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۴:۲۰ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان ۱۷ شهریور جنوبی کوچه باقری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شوند، ادامه داد: محل ایستگاه یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی بود که در هر طبقه یک واحد ۶۵ متری وجود داشت. آتش سوزی در طبقه اول این ساختمان اتفاق افتاده بود.

ملکی با بیان اینکه زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند این واحد مسکونی به صورت کامل شعله‌ور بود، تصریح کرد: از درب اصلی واحد کاملا سوخته بود دود و شعله زیادی به بیرون متساعد می‌شد دود و حرارت نیز به طبقات بالایی سرایت کرده بود. آتش نشانان همزمان با عملیات اطفاء در شرایطی که نفوذ به دلخل واحد بسیار سخت بود در طبقات بالایی مشغول جستجو شدند.

وی ادامه داد: یک خانم حدود ۲۰ساله را که در راه پله‌ها گرفتار شده بود نجات داده و به سلامت از ساختمان خارج کردند. همچنین در داخل واحد مسکونی که محل اصلی حادثه بود آتش نشانان با وضعیت سوخته یک خانم ۶۵ساله مواجه شدند که متاسفانه به تایید عوامل اورژانس این زن جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه از سرایت آتش به طبقات بالایی جلوگیری و آتش خاموش شد، گفت: در این واحد مسکونی حجم زیادی از ضایعات نگهداری می‌شد که بسیار قابل اشتغال است و این باعث شعله وری و شدت آتش سوزی شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز