خبرگزاری کار ایران

مصدومیت یک زن و شوهر درپی انفجار موادمحترقه در شرق تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۷۵۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مصدومیت دو تن درپی انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزئیات این حادثه گفت:‌ عصر امروز یک مورد حادثه انفجار مواد محترقه در محله حکیمیه، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ایستگاه ۵۶ به محل حادثه واقع در حکیمیه اعزام شد، ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که انفجار در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه مسکونی رخ داده و در هنگامی که پدر خانواده در قسمت بالکن مشغول جابجایی یک بطری شیشه حاوی مواد محترقه نظیر اکلیل سرنج  و ... بوده، ناگهان این مواد دچار انفجار شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: این انفجار منجر به آتش سوزی نشده و تنها کوپ انفجار سبب شکسته شدن شیشه‌های ساختمان و آسیب به دو تن شد، در این حادثه پدر خانواده که مردی حدودا ۴۲ ساله بود از ناحیه پا آسیب دید و مادر خانواده نیز دچار آسیب دیدگی جزیی شده که هر دو نفر به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل داده شدند. 

وی با اشاره به وقوع این حادثه گفت:‌هنوز زمان زیادی تا شب چهارشنبه سوری مانده به همین منظور از شهروندان می‌خواهم از نگهداری و فعالیت مواد محترقه در منازل و اماکن تجمعی پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز