خبرگزاری کار ایران

سازمان محیط زیست: وضعیت جسمی پیروز پایدار نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۹۷۱

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بعد از انتقال پیروز به بیمارستان دامپزشکی مرکزی، در حال حاضر وضعیت گونه هنوز به شرایط پایداری مورد نظر نرسیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، غلامرضا ابدالی، مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به دنبال یبوست مزمن و مشکلات گوارشی توله یوز نر پارک پردیسان (پیروز) با مشورتی که با کارشناسان داخلی و خارجی صورت گرفته شد این توله یوز در شامگاه جمعه 5 اسفند ماه به بیمارستان دامپزشکی مرکزی، انتقال داده شد.

وی افزود: با توجه به رادیولوژی، سونوگرافی و آزمایشاتی که انجام شد بحث انسداد روده ها که قبلا مطرح شده بود منتفی شد اما مشکل دفع در سیستم گوارش وجود دارد.

ابدالی ادامه داد: پارامترهای خونی و دفع جانور نیز طی آزمایشات لازم بررسی شد و اشکالاتی در کلّیه و پارامترهای خونی مشاهده شد که موضوع توسط تیم دامپزشکی بررسی و اقدامات لازم در حال انجام است.

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان گفت: در حال حاضر وضعیت گونه هنوز به شرایط پایداری مورد نظر نرسیده که امید است با تلاش های بی وقفه نتیجه لازم در راستای بهبود وضعیت پیروز حاصل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز