خبرگزاری کار ایران

فقر مطلق را می‌توان با زکات از بین برد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۶۰۶

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اعلام کرد که در ۱۰ ماهه سال‌جاری ۱۳ هزار میلیارد تومان کمک مردمی جمع‌آوری و برای معیشت خانواده‌های نیازمند هزینه شده است.

به گزارش ایلنا، حبیب‌اله آسوده در همایش علمی، ترویجی و تکریمی زکات استان تهران که صبح امروز برگزار شد، اظهارکرد: در ۱۰ ماهه سال جاری،  ۱۳ هزار میلیارد کمک مردمی در بخش‌های مختلف جمع‌آوری و به نیازمندان پرداخت شده است که از این رقم هفت هزار میلیارد تومان توسط مراکز نیکوکاری و دو هزار میلیارد تومان در بخش زکات جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به اثرات زکات در کشور ادامه داد: فقر مطلق را می‌توان با زکات از بین برد. به مردم این اطمینان را می‌دهیم که همه وجوهات مردمی پرداختی به کمیته امداد صرف امور محرومان و نیازمندان می‌شود.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی ادامه داد: از مبلغین و ائمه جماعت درخواست داریم بحث پرداخت زکات را در بین مردم ترویج کنند و چهره به چهره با مردم صحبت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد افزود: حدود هفت هزار نفر در شبکه نیکوکاری فعال هستند و معتقدیم که ۸۵ میلیون جمعیت ایران نیکوکار هستند و باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده، سال آینده اثر زکات را بر کاهش فقر شاهد باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز