خبرگزاری کار ایران

ارسال کمک‌های نقدی و کالایی کمیته امداد به مناطق زلزله‌زده آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۴۹۳

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از ارسال کمک‌های نقدی و محموله کمک‌های کالایی مردم نیکوکار به مناطق زلزله‌زده آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش ایلنا، حبیب‌اله آسوده با تشریح کمک‌های مردم نیکوکار برای زلزله‌زدگان در استان آذربایجان غربی و شهرستان خوی، گفت: تاکنون بیش از یک میلیارد تومان کمک نقدی مردم نیکوکار استان تهران برای مناطق زلزله‌زده جمع‌آوری و ارسال شده است.

وی با اشاره به اعزام محموله کمک‌های کالایی مردم پایتخت به شهرستان خوی، افزود: این محموله ۲ کامیون لوازم ضروری شامل بخاری، بخاری برقی، پتو، البسه گرم و سایر تجهیزات گرمایشی است که روز گذشته به مناطق متاثر از زلزله ارسال شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی گفت: با مشارکت مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد، در حال حاضر روزانه پنج هزار پرس غذای گرم میان مددجویان توزیع می‌شود.

آسوده اضافه کرد: همچنین در این مدت پنج هزار تخته پتو به خانواده‌های تحت حمایت تحویل شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با دعوت از خیران و مردم نیکوکار برای یاری‌رسانی به هموطنان زلزله‌زده، خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری در سراسر کشور و ۴۰۰ مرکز نیکوکاری و پایگاه در سطح استان آذربایجان غربی آماده دریافت کمک‌های مردمی برای هموطنان زلزله‌زده هستند.

وی از برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مصلی‌ها و محل برگزاری نماز جمعه در شهرهای مختلف خبر داد و گفت: دفاتر کمیته امداد، دستگاه‌های خودپرداز بانک‌های متصل به سامانه شتاب و کارت مجازی کمیته امداد استان آذربایجان غربی به شماره ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۳-۹۰۴۱ آماده دریافت کمک‌های مردمی برای هموطنان زلزله‌زده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز