خبرگزاری کار ایران

ایستادگی و مقاومت رزمندگان در عرصه جهاد به پشتوانه خانواده‌های‌شان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۵۸۷

رئیس پلیس کشور گفت: در دوران دفاع مقدس نگاه به جهاد یک نگاه مکتبی، اعتقادی و ولایی بود اما آنچه رزمندگان را در سنگرها با اشتیاق نگه می داشت همراه بودن مادران، خواهران و همسرانی از جنس مقاومت در کنارشان بود.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، پیش از ظهر امروز دهمین محفل انس با پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور سردار "احمدرضا رادان" فرمانده کل انتظامی کشور، "محمد اسلامی" معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی و جمعی از فرماندهان برگزار شد.

سردار "احمدرضا رادان" در این مراسم گفت: امروز محفل انس با پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت است، زمانی که از این عرصه صحبت می شود حکایت از وجود ساختار، سازمان، جغرافیا و زمان را دیکته می کند و زمانی که این عناصر در عرصه قرار می گیرند، بایستی افتخارآفرینانی در آن زمان، جغرافیا و حادثه حضور داشته باشند تا تبدیل به محفل شوند.

وی ادامه داد: این نقش را شما عزیزان به خوبی ایفا کرده اید و خوب است که در این محفل جوانان حضور دارند چراکه جوانان باید یاد بگیرند و از دوران پرمشقتی که در زمان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و حتی بعد از آن متحمل شدید، آگاه باشند.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به موضوع جهاد عنوان کرد: لازمه جهاد وجود رزمندگان و رزمنده بودن است؛ رزمنده هایی باید باشند تا بتوانند موضوع جهاد را دنبال کنند.

وی ادامه داد: به اعتقاد بنده رزمنده بودن در دوره جهاد موضوعی فرعی است بلکه اصل موضوع مقدورات و الزاماتی است که باید در کنار رزمنده باشد تا بتواند به انجام وظیفه بپردازد.

این مقام ارشد انتظامی همچنین گفت: در دوران دفاع مقدس نگاه به جهاد یک نگاه مکتبی، اعتقادی و ولایی بود اما آنچه رزمندگان را در سنگرها با اشتیاق نگه می داشت همراه بودن مادران، خواهران و همسرانی از جنس مقاومت در کنار شان بود؛ خانواده های رزمندگان با روحیه دادن، آن ها را بدون دغدغه برای حضور در جبهه ها آماده می کردند.

وی ادامه داد: در واقع خانواده های رزمندگان در چند جبهه می جنگیدند اما دم برنیاوردند و اجازه دادند که همه این افتخارات برای رزمندگان ثبت شود؛ از این رو در این محفل، تبریکات و افتخار رزمندگان را به همسران آن ها تقدیم می کنم ان شاء الله همه شما عزیزان در روز قیامت روزی صبر، استقامت و مقاومت نصیبتان شود.​

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز