خبرگزاری کار ایران

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خبر داد:

واریز مستمری تکمیلی به حساب مددجویان زلزله‌زده آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۶۶۸

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از واریز مستمری تکمیلی به حساب مددجویان زلزله‌زده آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حسین خدرویسی با اشاره به وقوع زمین‌لرزه ۵,۹ ریشتری در ۱۸ بهمن‌ماه در آذربایجان غربی افزود: به منظور کمک معیشت خانواده‌های آسیب‌دیده از این زلزله، یک ماه مستمری فوق‌العاده به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

وی ادامه داد: پیش‌تر در پی زمین‌لرزه ۲۸ دی‌ماه در همین منطقه، یک ماه مستمری ویژه به خانواده‌های مددجوی زلزله‌زده در شهرستان خوی و شهرهای اطراف اختصاص یافته بود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد تصریح کرد: در ادامه نیز ۲۵۶۹ نفر از خانواده‌های تحت حمایت که در اثر وقوع زمین‌لرزه دوم دچار خسارت شدند، از مستمری فوق‌العاده برخوردار شدند.

خدرویسی تاکید کرد: برای پرداخت این مرحله از مستمری، ۱۸ میلیارد و ۶۵۱ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مبلغ مستمری فوق‌العاده برای خانوار تک نفره ۵۵۰ هزار تومان، خانوار ۲ نفره به ۷۸۰ هزار تومان، خانوار سه نفره یک میلیون و ۹۰ هزار تومان، خانوار چهار نفره یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و برای خانوار پنج نفره و بالاتر یک میلیون و ۷۲۰ هزار تومان پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز