خبرگزاری کار ایران

معاون وزارت بهداشت تاکید کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت مولدسازی برای ارائه خدمت بهتر به مردم/ تکمیل بیش از ۲۰۰۰ پروژه بهداشتی تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۶۰۶

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، حضور مدیران جوان، توانمند و متدین را توأم با نگاه تحولی، از عوامل مهم ارتقای بهره وری در سازمان دانست و یادآور شد: همه مسئولین وظیفه امیدآفرینی در جامعه را دارند و باید این باور در بین آنان به وجود آید که با وجود کمبودها نیز می‌توان مسیر ارائه خدمت به مردم را پیش برد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، بهروز رحیمی، در جریان سفر به مناطق کم برخوردار استان اصفهان با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان و مسئولین شهرستان نطنز و حومه دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن اشاره به لزوم بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه سلامت، مسیر پیش روی نظام سلامت را روشن و مسئولان را موظف به خدمت بی‌منت به مردم دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در ادامه وضعیت کشور در حوزه سلامت، قبل و بعد از انقلاب را بسیار متفاوت عنوان کرده و افزود: نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران به بلوغ و بالندگی خوبی رسیده و در سال جاری نیز پروژه‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی و رفاهی متعددی برای خدمت به مردم به بهره برداری رسیده است.

رحیمی ارتقای نظام شبکه و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی را از سیاست‌های اصلی وزارت بهداشت بیان کرده و در ادامه از تکمیل بیش از ۲۰۰۰ پروژه بهداشتی تا پایان سال خبر داد.

وی، حضور مدیران جوان، توانمند و متدین را توأم با نگاه تحولی، از عوامل مهم ارتقای بهره وری در سازمان دانست و یادآور شد: همه مسئولین وظیفه امیدآفرینی در جامعه را دارند و باید این باور در بین آنان به وجود آید که با وجود کمبودها نیز می‌توان مسیر ارائه خدمت به مردم را پیش برد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تصریح کرد: مولدسازی هم یک تکلیف قانونی و هم فرصتی برای ارائه خدمات بهتر به مردم است و مسئولین باید تلاش کنند از این فرصت به بهترین نحو ممکن در مسیر خدمت بهره گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز