خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت:

مولدسازی دارایی‌های دولت به معنای آزادسازی ثروت ملی حبس شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۷۵۹

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مولدسازی دارایی‌های دولت در حقیقت به معنای خروج از انجماد دارایی‌ها و آزادسازی ثروت ملی حبس شده است که باید تلاش کنیم از این طریق، شاهد کارآیی، بهره‌وری، اثربخشی و بازدهی باشیم.

به گزارش ایلنا، بهروز رحیمی در جلسه دوره‌ای شورای مدیران این معاونت ضمن اشاره به موضوع بودجه حوزه سلامت در سال 1402، به بیان تأثیرات آن در برنامه‌های آتی وزارت بهداشت پرداخت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی منسجم و استراتژی محور از عوامل مهم مدیریت بودجه به‌منظور تأمین، تخصیص و توزیع عادلانه منابع مالی، پیش‌بینی نیازهای آینده، شناسایی، جذب و بهره‌برداری از منابع موجود، تهیه، پیشنهاد و دفاع از سیاست‌های اجرائی وزارت بهداشت در زمینه بودجه‌ریزی و اجرای بودجه در چارچوب سیاست‌ها و راهبردهای کلان دولت است.

رحیمی در ادامه برنامه‌ریزی‌های مدیریتی را نیازمند تدوین نقشه راه دانست و گفت: در مدیریت تحول‌گرا به دلیل تغییر در شرایط و محیط سازمان، روش‌های رویارویی با مسائل نیز باید به‌روزرسانی و بازتعریف شود.

وی با اشاره به لزوم ارتقا بهره‌وری در نظام سلامت، آموزش را از راهکاری اصلی توانمندسازی کارکنان عنوان کرد و افزود: آموزش مدیران نظام سلامت و توانمندسازی آن‌ها در بهره‌وری کلی نظام سلامت بسیار حائز اهمیت است.

معاون وزیر بهداشت مولدسازی دارایی‌های دولت را فرصتی برای حل مسائل کشور قلمداد و تبیین کرد: مولدسازی دارایی‌های دولت در حقیقت به معنای خروج از انجماد دارایی‌ها و آزادسازی ثروت ملی حبس شده است که باید تلاش کنیم از این طریق، شاهد کارآیی، بهره‌وری، اثربخشی و بازدهی باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: اقدامات چشمگیری در مجموعه وزارت بهداشت انجام‌شده است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، تکمیل و بهره‌برداری بیش از 2000 پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی تا پایان سال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز