خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت:

ساماندهی نیروی انسانی مهم‌ترین مؤلفه ارتقای شاخص‌های نظام سلامت است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۹۴۰

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: ارتقا شاخص‌های حوزه سلامت، ساماندهی نیروی انسانی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از برنامه‌ها و اولویت‌های وزارت بهداشت در سال 1401 است.

به گزارش ایلنا، بهروز رحیمی در جریان بازدید از پروژه‌ها و مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار عنوان کرد: دانشگاه سبزوار در ساخت، توسعه و تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت یک از دانشگاه‌های موفق کشور است.

وی در ادامه گفت: منابع لازم برای تکمیل پروژه‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اختصاص یافته است که امیدواریم بخش زیادی از آن تا پایان سال برای استفاده مردم منطقه آماده بهره‌برداری شود.

معاون وزیر بهداشت ضمن اشاره به رشادت و جان‌فشانی کادر بهداشت و درمان در ایام همه‌گیری کرونا ابراز امیدواری کرد که سازمان‌های ذی‌ربط برای تأمین منابع مالی و مجوزهای لازم نسبت به مطالبات حوزه سلامت نگاه ویژه‌ای داشته باشند‌.

رحیمی خاطرنشان کرد: ارتقا شاخص‌های حوزه سلامت، ساماندهی نیروی انسانی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از برنامه‌ها و اولویت‌های وزارت بهداشت در سال 1401 است.

وی در ادامه تلاش و رایزنی با سازمان اداری استخدامی و برنامه بودجه را از دیگر دغدغه‌های وزارت بهداشت در راستای عمل به تأکیدات مقام معظم رهبری در جهت ایجاد آرامش و امنیت شغلی برای کارکنان نظام سلامت برشمرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در پایان عنوان کرد: حدود 6 هزار پروژه عمرانی در حوزه سلامت در کشور وجود دارد که از این تعداد 4 هزار پروژه مربوط به حوزه بهداشت است که انتظار داریم بیش از 2 هزار مورد از پروژه‌های بهداشتی تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز