خبرگزاری کار ایران

رئیس هلال‌احمر سوریه:

کمک‌های ایران به زلزله‌زدگان بسیار ارزشمند است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۴۱۴

رئیس هلال احمر سوریه در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با بیان این که ایران و سوریه دو کشور شریک و دوست هستند، کمک‌های ایران به زلزله‌زدگان این کشور را ارزشمند دانست و تاکید کرد: در همین خصوص از رهبری و رئیس جمهوری ایران تشکر می‌کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، خالد حبوباتی، رئیس هلال احمر سوریه در دیدار با پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با بیان این که ایران و سوریه دو کشور شریک و دوست هستند، گفت: ایران در عرصه جهانی موفقیت های زیادی داشته و همگان می دانند که ایران هیچگاه دوستان خود را رها نکرده و امروز نیز بار دیگر این اصل با حضور در سوریه ثابت شد.

وی افزود: ما از تمامی‌کمک هایی که ایران به سوریه کرده سپاسگزاریم و این تبادلات است که روابط دو ملت را ترسیم می‌کند و موجب تحکیم آن می‌شود.

رئیس هلال احمر سوریه خاطرنشان کرد: به هلال احمر ترکیه پیشنهاد شده است که آن قسمت هایی از استان ادلب که در کنترل دولت مرکزی نیست از طریق آن‌ها امدادرسانی شود و دولت سوریه نیز کمک های خود را به آن‌ها تحویل خواهد داد تا در اختیار آسیب دیدگان قرار گیرد. اولویت ما کمک رسانی به مردم آسیب دیده است و در این راستا تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: اسلام دین رحمت و دوستی است و برهمین اساس مسائل سیاسی برای ما مهم نیست زیرا همه ما مسلمان هستیم و باید در کنار یکدیگر قرار گیریم.

حبوباتی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با کمک سازمان ملل محموله ای نیز به ادلب ارسال کنیم و این امر براساس اصول انسانی صورت خواهد گرفت و امیدواریم سایر طرف ها نیز همکاری کنند.

وی افزود: دو کشور ایران و سوریه هر دو در روزهای سختی قرار دارند و به همین علت است که کمک های شما بسیار‌ ارزشمند است. در همین خصوص از رهبری و رئیس جمهوری ایران هم تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز