خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر:

۲ میلیون داوطلب در هلال احمر ایران فعالیت می‌کنند/ ۹۰۰ دستگاه آمبولانس و خودرو خریداری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۰۸۷

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر تقویت روحیه داوطلبی در هلال احمر گفت: هم اکنون ۲ میلیون داوطلب در هلال احمر فعالیت دارند که ارتقای آموزش و افزایش تعداد داوطلبان باید با برنامه ریزی منسجم مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند، صبح امروز در حاشیه سفر به استان اردبیل با بیان اینکه برنامه منسجمی برای آموزش داوطلبان برای امسال و سال آینده تدارک دیده شده است، اظهار کرد: بحث های آموزشی سبب شناخت داوطلبان با انواع مخاطرات منجر به کاهش خسارت‌ها و آسیب‌ها بویژه کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

وی یادآورشد: هدف ما  جذب داوطلب از اقشار مختلف دانشگاهیان، مهندسین، طلاب و حتی نیروهای نظامی بوده تا بتوانیم تعداد داوطلبان را افزایش دهیم.

کولیوند در ادامه با اشاره وضعیت ارتقای ناوگان بالگردهای هلال احمر گفت: علاوه بر فعال کردن بالگردهای زمینگیر چند بالگرد هوایی هم خریداری خواهد شد.

وی همچنین قول مساعد داد تا با اختصاص اعتبارات لازم به تکمیل و بهره برداری آشیانه بالگرد اردبیل که از سال ۹۵ شروع شده کمک کند.

 رئیس جمعیت هلال احمر در بحث تجهیز و امکانات جمعیت هلال احمر نیز یادآور شد: در بحث خرید تجهیزات، تامین آمبولانس، خودرو نجات، لوازم حفاظتی، خرید و بروز رسانی بالگردها عقب ماندگی محسوس دارد که در تلاش هستیم با برنامه ریزی آنها را با اولویت بندی و درجه نیاز تجهیز و تامین کنیم.

وی در ادامه با اشاره به بروز رسانی و تکمیل تجهیزات نیز افزود: در بحث خرید آمبولانس و خودرو نجات نیاز با تلاش انجام شده قرار است ۳۰۰ دستگاه آمبولانس و ۶۰۰خودرو نجات خریداری شود که با این اقدام بخش اعظم نیاز خودرویی این سازمان رفع خواهد شد.

کولیوند با تاکید بر لزوم افزایش تعداد پایگاه های امداد و نجات و شارژ انبارهای جمعیت اضافه کرد: امیدواریم با حمایت نمایندگان محترم، بودجه‌ای که پیشنهاد شده تثبیت و تقویت شود که بتوانیم بهتر کار کنیم و بخش عمده‌ای از عقب افتادگی‌های جمعیت جبران شود.

وی در خصوص  تامین نیروی انسانی و استخدام جدید در هلال احمر نیز گفت: در استخدام جدید، دولت باید مجوز لازم را صادر کند اما نوع همکاری داوطلبان ما روشی دارد که در جمعیت هلال احمر انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز