خبرگزاری کار ایران

تقدیر استاندار تهران از حضور باشکوه مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۵۷۰

استاندار تهران در پیامی از حضور باشکوه مردم شریف استان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا فخاری با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم شریف استان تهران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تقدیر کرد. 

متن پیام استاندار تهران به شرح ذیل است:

  بسم الله الرحمن الرحیم

به لطف پروردگار، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در چهل‌وچهارمین سال تبلور انقلاب خوش درخشیده و مطابق همه ساله با حضور مقتدر و حماسی خود نقشه‌های شوم دشمنان، فتنه‌گران و بدخواهان نظام را نقش برآب ساختند.

زمینه‌ساز این خروش و حضور، تلاش و زحمت همکاران خدوم و ساعی این استان از اعضای محترم شورای تامین در برقراری امنیت این راهپیمایی عظیم تا مدیران کل و روسای سازمان‌ها در برگزاری میز خدمت و پاسخگویی و رفع مشکلات مردم بود که به نحو مقبول و مطلوبی اجرا شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از حضور باشکوه مردم شریف و گران‌قدر استان تهران در این روز عزیز، از زحمات و مساعی تمامی مدیران و خادمان مردم در دهه مبارک فجر و برگزاری راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن قدردانی نموده و از خداوند قادر متعال سلامتی و موفقیت ایشان را خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز