خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

سازمان انتظامی در اغتشاشات اخیر نمره قبولی گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۴۴۱

استاندار تهران گفت: آرامش حاکم امروز در جامعه را مدیون تدبیر مجموعه انتظامی هستیم و این مجموعه در اغتشاشات اخیر نمره قبولی گرفت. همچنین در این حوادث سطح و میزان همکاری‌های میان بسیج و فراجا فرصت بی‌بدیلی برای آرامش و امنیت مردم فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل فراجا، علیرضا فخاری، استاندار تهران، حجت الاسلام و المسلمین کاظم‌ صدیقی، امام جمعه تهران، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی سابق تهران بزرگ، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی کنونی تهران بزرگ،‌ سردار حسن رستگارپناه، مسئول مرکز مطالعات اطلاعات و امنیت دانشگاه امام حسین (ع) و جمعی از فرماندهان و پرسنل انتظامی تهران بزرگ و کشور، فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر مسئولان لشکری و کشوری در حسینیه ستاد فرماندهی تهران بزرگ برگزار شد. 

علیرضا فخاری در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات حدود شش ساله سردار رحیمی در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: نظم سردار رحیمی در دوره مسئولیت ایشان زبان‌زد بود و باید این نظم را همه سرلوحه خود قرار بدهند. من به واسطه نوع ارتباطی که در قالب شورای تامین با سردار رحیمی داشتم، از نزدیک با ایشان آشنا هستم و در شورای تامین بسیاری از اقدامات را در کنار ایشان عملیاتی کردیم. 

استاندار تهران با اشاره به حوادث اخیر کشور تاکید کرد: انقلاب اسلامی نظم و امنیت خود را مرهون رشادت‌های نیروهای مسلح است و در اغتشاشات اخیر نیز نقش مجموعه انتظامی امری مهم در خنثی‌سازی طرح‌ها و نقشه‌های دشمنان بود. آرامش حاکم امروز در جامعه را مدیون تدبیر مجموعه انتظامی هستیم. اخیرا نیز در مسائل مربوط به خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، ظرفیت فراجا را در صحنه دیدیم و این مجموعه در اغتشاشات اخیر نمره قبولی گرفت. 

وی به ارتباطات برون‌سازمانی فرماندهی انتظامی کشور تاکید کرد و گفت: در حوادث اخیر سطح و میزان همکاری‌های میان بسیج و فراجا فرصت بی‌بدیلی برای آرامش و امنیت مردم فراهم کرد. شاهد آن هستیم که هر وقت دشمن تصمیم می‌گیرد که در امنیت و امید مردم اختلال ایجاد کند، نیروهای انقلاب در برابر آنها می‌ایستند تا دشمن را ناکام کنند و در این ماموریت تاکنون سربلند بوده‌اند، به نحوی که در اغتشاشات اخیر همت و تلاش و اقدامات بسیج نیز در کنار فراجا چشمگیر بود‌. 

استاندار تهران تاکید کرد: امروز از نیروهای فراجا می‌خواهیم بیش از پیش برای امید، امنیت و نشاط مردم تلاش کنند تا همه در زیر چتر نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی در آرامش باشند. امروز اگر چرخ اقتصاد در گردش است، مدیون امنیت‌سازان و نیروهای انقلابی است. البته ما فارغ از مسائل اغتشاشات باید همواره فرصت بازسازی و بازگشت امید مردم و ایجاد فضای با نشاط را فراهم کنیم. 

وی در پایان تصریح کرد: بالندگی پلیس و سربازان انتظامی میسر نمی‌شد جز با وجود دانش عمیق در حوزه فراجا که ناشی از صبوری، متانت و تعامل این نیرو با مردم است.

انتهای پیام/
شعبان فغانی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز