خبرگزاری کار ایران

پروژه های رفاهی و دانشجویی در ۲۰ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۸۳۷

همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور وزیر بهداشت و رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، آیین افتتاح همزمان طرح های عمرانی، رفاهی و خوابگاه های دانشجویی ۲۰ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور در مجتمع خوابگاهی کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، در این مراسم دو هزار و ۸۷۲ تخت خوابگاه مجردی، ۸۰ سوییت خوابگاه متاهلین، سلف سرویس دانشجویی با ظرفیت یک هزار و ۳۰۰ نفر، ۸ باب سالن و زمین ورزشی، ۵ باب مسجد و اماکن فرهنگی و سالن مطالعه افتتاح شد. 
 
این پروژه ها در شهرهای آبادان، آباده، اصفهان، ایرانشهر، بم، بیرجند، تربت جام، تهران، خمین، ساوه، سبزوار، فسا، کاشان، سنندج، گراش، گرگان، لار، همدان و یزد ساخته و تجهیز شده است. 
 
در ساخت و تجهیز این پروژه ها در شهرهای آباده، بیرجند و لار خیّرین سلامت نیز مشارکت داشته اند. 
 
در این مراسم رحیمی، معاون توسعه و مدیریت منابع، شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی، پاک آیین، دستیار رسانه ای وزیر، سخنگو و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، قناعتی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران و اشراقی، مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز