خبرگزاری کار ایران

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره:

اسامی روانشناسان دارای مجوز اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۷۶۷

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اعلام کرد که برخی گروه‌ها بدون کسب مجوز از این سازمان اقدام به آگهی جهت سوءاستفاده از موقعیت کرده‌اند؛ این سازمان نام افراد دارای مجوز را در سایت درج می‌کند و نرخ کارگاه‌ها نیز اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش ایلنا از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، این سازمان به متقاضیان پروانه تخصصی اعلام کرد، سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در رابطه با ۱۵۰ ساعت دوره توانمندسازی حرفه‌ای و ۱۵۰ ساعت کارورزی که در شروط درگاه ملی مجوزها قید شده است، در حال تدوین دستورالعمل اجرایی مربوطه است و طی روزهای آتی آن را به اطلاع همگان خواهد رساند.

عده‌ای بدون مجوز از این سازمان اقدام به آگهی جهت سوءاستفاده از موقعیت بوجود آمده کرده‌اند؛ این سازمان نام افراد دارای مجوز را در سایت درج خواهد کرد و نرخ کارگاه‌ها نیز اطلاع‌رسانی می‌شود.

آگهی‌های تبلیغاتی قبل از اعلام عمومی باید به تائید سازمان نظام روانشناسی برسد.

براین اساس، گواهی‌هایی مورد پذیرش قرار می‌گیرند که از این سازمان مجوز دریافت کرده و آگهی تبلیغاتی خود را قبل از اعلام عمومی به تائید برسانند؛ کسانی که بدون مجوز اقدام به اعلان عمومی و از نام سازمان نظام روانشناسی و مشاوره سوءاستفاده کنند، در اختیار معاونت انتظامی و تخلفات سازمان قرار خواهند گرفت و از برگزاری کارگاه و دوره نیز منع خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز