خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه ستاد مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سازمان منابع طبیعی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۳۸۶

صبح امروز یکشنبه - شانزدهم بهمن ماه - جلسه ستاد مردمی کاشت یک میلیارد درخت با حضور عباسعلی نوبخت، رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به صورت ویدئوکنفرانس با مدیران کل منابع طبیعی استان‌ها و مدیران ستادی سازمان برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، تولید و کاشت یک میلیارد درخت به عنوان یک اقدام اجتماعی و مردمی از کارهای مهم سازمان منابع طبیعی است که به مدت چهار سال  با حمایت دولت و مشارکت مردم و علاقه مندان به منابع طبیعی و محیط زیست در کشور اجرایی می شود.

رییس سازمان منابع طبیعی در این نشست پس از شنیدن گزارش عملکرد مدیران کل منابع طبیعی منطقه سه کشور در خصوص آماده سازی و تجهیز نهالستان ها جهت تولید نهال اعلام کرد: تولید و کاشت یک میلیارد درخت یک حرکت مردمی است و طیف های مختلفی از اقشار مردم در این پویش اجتماعی حضور دارند و ما ناگزیریم با توجه به شرایط اقلیمی کشور و وجود عوامل تهدید در  منابع طبیعی و محیط زیست پویش درختکاری را در کنار دیگر اقدامات منابع طبیعی اجرایی نماییم.

نوبخت همچنین در این جلسه ویدئو کنفرانسی از مدیران منابع طبیعی استان ها خواست از توانمندی های بخش خصوصی در این امر مهم  بهره جسته و زمینه را برای مشارکت تشکل ها و سازمان های مردم نهاد و جوامع محلی فراهم نمایند.

هماهنگی با سازمان آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت جامعه دانش آموزی در امر کاشت نهال، مشارکت فعال در روز 22 بهمن و برپایی غرفه جهت توزیع نهال بین  اقشار مختلف مردم و حضور مدیران در صدا و سیمای استان و اطلاع رسانی به مردم نسبت به اهمیت درختکاری و همچنین مستند سازی اقدامات انجام شده با  تعیین موقعیت جغرافیایی و محل کاشت درخت از مهمترین تاکیدات نوبخت رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در این نشست بود.

گفتنی است، جلسه ستاد مردمی کاشت یک میلیارد درخت به دلیل اهمیت موضوع هر روز صبح در سازمان منابع طبیعی به ریاست عباسعلی نوبخت رییس سازمان و روزهای دوشنبه هر هفته در وزارت جهاد کشاورزی به ریاست جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی برگزار می شود.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز