خبرگزاری کار ایران

نتایج پذیرش کاردانی فنی و حرفه‌ای و کاردانی به کارشناسی بدون کنکور اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۶۴۲

نتایج نهایی تکمیل ظرفیت پذیرش مقطع کاردانی فنی و حرفه‌ای و مقطع کاردانی به کارشناسی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در بهمن ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام این خبر افزود: نتایج نهایی تکمیل ظرفیت مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسه‌های آموزش عالی غیرانتفاعی و مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است. 

وی در مورد پذیرفته‌شدگان نهایی ظرفیت‌های خالی مانده کدرشته محل‌های مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال ۱۴۰۱، گفت: در این مرحله ۹ هزار و ۵۴۲ نفر برای پذیرش ثبت نام کردند که این تعداد ۹ هزار و ۳۹۹ داوطلب پذیرش شدند. 

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش افزود: پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز از روز دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ به سایت دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند. 

کریمیان در مورد پذیرفته‌شدگان نهایی ظرفیت خالی مانده رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسه‌های آموزش عالی غیرانتفاعی بهمن ماه سال ۱۴۰۱ نیز گفت: در این مرحله حدود ۷ هزار و ۴۹۷ داوطلب ثبت‌نام کردند که ۷ هزار و ۲۶۱ داوطلب پذیرش شده‌اند. 

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز از روز دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ به سایت دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند. 

کریمیان به داوطلبان پذیرفته شده توصیه کرد اطلاعیه منتشر شده در مورد پذیرش دوره‌های مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه ۱۴۰۱ در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز