خبرگزاری کار ایران

تاکید رئیس بهزیستی کشور بر هم‌صدایی دستگاه‌ها در حوزه پیشگیری از اعتیاد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۶۲۲

رئیس سازمان بهزیستی کشور در هشتاد و هفتمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر خروج از تکصدایی و رسیدن به هم‌صدایی، گفت: باید از ظرفیت NGO و CBOها در زمینه پیشگیری و اطلاع‌رسانی استفاده شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل، هشتاد و هفتمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور، «محمدهادی عسگری» مدیرکل فرهنگی پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر و اعضای کمیته در محل سازمان صدا و سیما برگزار شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور و رئیس کمیته فرهنگی پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه جایگاه این جلسات، خروج از تکصدایی و رسیدن به هم‌صدایی است، گفت: لازم است برای آگاه‌سازی مدیران، مصوبات و اقدامات به عمل آمده در خصوص موضوع موادمخدر و جایگاه پیشگیری، منعکس و نتایج جلسات ممیزی شده و خروجی آن در کف میدان، رهگیری شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، تصریح کرد: باید از ظرفیت NGO و CBOها در زمینه پیشگیری و اطلاع‌رسانی استفاده شده و زنجیره ارزش‌های دستگاه‌ها و مهندسی سندها به یکدیگر متصل باشد.

در این جلسه مدیرکل مهندسی و مدیریت پیام سازمان صدا و سیما گزارش عملکرد سال جاری در زمینه پیشگیری از اعتیاد ارائه کرد و گفت: سیاست کاری صدا و سیما مبتنی بر اصول مطالبه‌گری، اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی است.

در ادامه مدیرعامل شرکت گردشگری پارس گستران گزارشی از مجموعه ایران فان و پیشنهاداتی در خصوص شیوه همکاری با کمیته فرهنگی پیشگیری در جهت انتقال آموزشها و مضامین خاص ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز